دوشنبه 2 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولین تماس تلفنی محمد نوری زاد بعد از نود و سه روز بازداشت، تحول سبز

این روزها، روزهای سرافرازی همۀ مردم ایران است

محمد نوری زاد، نویسنده، مستندساز و روزنامه نگار دربند، بامداد روز دوشنبه دوم فروردین ۸۹، موفق شد بعد از نود و سه روز بازداشت و بی خبری، با خانوادۀ خود تماس تلفنی داشته باشد.

به گزارش تحول سبز، این وبلاگ نویس منتقد که از ۲۹ آذرماه سال گذشته در بازداشت به سر می برد، در تماس تلفنی کوتاهی که با خانوادۀ خود داشته، از سلامتی و ایستادگی خود خبر داده و این روزها را روزهای سرافرازی همۀ مردم ایران اعلام نموده و سالی پربار و نیک را برای ایرانیان آرزو کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این نویسندۀ منتقدِ دولت و رهبر جمهوری اسلامی، در نود و سه روز بازداشت خود هیچ ملاقاتی با خانواده خود نداشته و خانوادۀ وی بارها از بی خبری مطلق و نگرانی از وضعیت وی خبر داده بودند.

اتهام این همکار سابق روزنامۀ کیهان، توهین به "مسئولین و تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی" اعلام شده بود.

نوری زاد در جریان سرکوب خونین معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری، بارها رهبر جمهوری اسلامی، رئیس دولت و رئیس قوه قضاییه را مورد انتقاد و حمله قرار داده و خواستار "عذرخواهی" آنها از مردم و همچنین "برکناری احمدی نژاد" شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016