پنجشنبه 5 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: در غرب يک رجل سياسی شجاع که مقابل صهيونيست ها بايستد وجود ندارد، فارس

خبرگزاری فارس: احمدینژاد با بيان اينکه در تمامی غرب يک رجل سياسی شجاع که بتواند در برابر صهيونيست‌های فاسد بايستد و با اقدامات جنايتکارانه آنان مقابله کند وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان چهار محال و بختياری محمود احمدی نژاد رئيس جمهور کشورمان پيش از ظهر امروز پنج شنبه پس از افتتاح سد کارون چهار در جمع مسئولان و دست اندرکاران اين پروژه ملی و بومی کشور در بخشی از سخنان خود با اشاره به اقدامات دشمنان در راستای جلوگيری از پيشرفت ملت ايران گفت: نقطه‌ اصلی دشمنی دشمنان ما برای مشکل آفرينی در پيشرفت اين ملت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به رفتار دو گانه برخی از کشورها در قبال برنامه هسته‌ای کشورمان افزود: مسائل هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای آنان است تا توان ملت ايران را از مسير اصلی خود به انحراف ببرند.
احمدی نژاد با طرح اين پرسش از دولت‌های مستکبر مبنی بر اينکه شما بمب هسته ای ساخته و از آن استفاده کرده‌ايد، حال بايد چه کسی نگران باشد؟ گفت: البته دوره‌ای که بتوانند به ملت ايران آسيب برسانند گذشته است و امروز دستان فاسدان عالم به ملت ايران نخواهد رسيد.
وی با اشاره به اينکه دولت های مستکبر به دنبال آن هستند تا جلوی قطار پرشتاب پيشرفت ملت ايران را بگيرند، تاکيد کرد که سر و صداهايی که اين دولت‌ها انجام می‌دهند آبرويشان را بيشتر در سطح جهان می‌ريزند.
رئيس جمهور کشورمان با تاکيد بر اينکه همه عزم‌ها، توان‌ها و انديشه‌های کشور بايد در مسير طرفداری برای پيشرفت ايران قرار بگيرد، متذکر شد که ايران بايد در بام جهان قرار داشته باشد چرا که اين ملت شايسته اين موضوع هستند، اگر چه سال‌ها مستکبران تلاش کردند تا بگويند ما نمی‌توانيم.
وی با بيان اينکه دولت‌های مستکبر انتظار دارند تا ما هيچ چيزی نداشته باشيم، گفت: آنها می‌خواهند تا شيره جان ملت‌ها را بکشند و حال که دستشان از دامن ملت ايران جدا شده است ضجه می‌زنند که ما در جواب می‌گوييم اينقدر ضجه بزنيد که از اين ضجه زدن بميرد.
احمدی نژاد در ادامه با اشاره به آتش افروزی‌های دولت‌های مستکبر در اطراف ايران گفت: با اين کارها می‌خواهند تا حواس ملت ايران را از مسير سربلندی منحرف کنند که بايد به آنها بگوييم اگر با همه توان خود عليه ملت ايران تلاش کنند همچون گذشته تلاش آنها بی نتيجه خواهد ماند.
رئيس جمهور خطاب به دولت‌های مستکبر تاکيد کرد که امروز ايران در اوج اقتدار قرار دارد و شما نيز به سراشيبی سقوط نزديک شده‌ايد از اين رو بايد به حقوق ملت‌ها احترام بگذاريد، چرا که دغل کاری مشکل شما را حل نخواهد کرد.
احمدی نژاد به حمايت برخی از دولت‌های اروپايی و آمريکا از صهيونيست‌ها و جنايتکاران عالم اشاره کرد و افزود: چرا جلوی وحشيگری‌های صهيونيست‌ها را نمی‌گيريد اگر چه اين موضوع از آنجا نشات می‌گيرد که آنها رسانه، پول و حزب‌ های شما را تغذيه می‌کنند که ما می‌گويم اگر عليه آنان مقابله نمی‌کنيد حداقل سکوت کنيد.
رئيس شورای عالی امنيت ملی تاکيد کرد: در تمامی غرب يک رجل سياسی شجاع که بتواند در برابر صهيونيست‌های فاسد بايستد و با اقدامات جنايتکارانه آنان مقابله کند وجود ندارد.
وی در ادامه به حمايت‌ها و پشتيبانی‌های دولت‌های مستکبر از سرکرده بازداشت شده گروهک تروريستی شرق کشور اشاره کرد و اظهار داشت: جنايتکاری که در شرق ايران مردم را به خاک و خون می‌کشيد برای آن کف و هورا می‌کشند و می‌گويند که برای دموکراسی می‌جنگنند؛ چطور شما از اين جنايتکار حمايت می‌کنيد. اگر امروز ملت ايران شما را در تمامی جنايت‌های اين جنايتکار شريک کند آيا گزافه گفته است؟
احمدی نژاد تاکيد کرد که امروز دولت‌های مستکبر نزد ملت‌ها منفور تر شده اند.
وی خطاب به مسئولان رژيم غاصب صهيونيستی و با اشاره به اقدامات اين رژيم در تجاوز به حريم مسجدالاقصی گفت: اين رژيم با هر اقدام، يک قدم خود را به مرگ و نابودی نزديک می‌کنيد.
رئيس جمهور در عين حال متذکر شد که ملت ايران به فضل الهی امروز ملتی هوشيار يکپارچه و با عزم است و تا فتح قله‌های بلند راه خود را ادامه می‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016