شنبه 7 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دزدان دريايی يک کشتی ايرانی با ۵ هزار تن پرتقال را ربودند، فارس

رئيس هيات مديره اتحاديه صادر کنندگان و وارد کنندگان ميوه و تره‌بار گفت: يک فروند کشتی ۵ هزار تنی پرتقال ايران در سواحل سومالی توسط دزدان دريايی ربوده شد.

سيدرضا نورانی افزود: يک فروند کشتی ۵ هزار تنی حامل پرتقال مصری به ارزش ۴ ميليون دلار که از مصر به طرف ايران در حرکت بود توسط دزدان دريايی که به احتمال قوی سومالی هستند در نزديکی‌های يمن ربوده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس هيات مديره اتحاديه صادر کنندگان و وارد کنندگان ميوه و تره‌بار تصريح کرد: اين کشتی در حال حاضر مطابق آنچه که دستگاه موقعيت ياب جهانی (GPS) نشان می‌دهد در ۴۰۰ مايلی سواحل سومالی قرار دارد.

نورانی افزود: کشتی ايرانی به نام تالکا (Talca) که حامل ۵ هزار تن پرتقال متعلق به ۲ نفر از اعضای اتحاديه صادر کنندگان و وارد کنندگان ميوه و تره‌بار ايران بودند هفته گذشته توسط دزدان دريايی ربوده شد که اميدواريم هر چه زودتر به کمک نيروی دريايی ايران اين کشتی آزاد شده و به طرف سواحل جمهوری اسلامی ايران حرکت کند.

نورانی اظهار اميدواری کرد: همانگونه که در دفعات قبل کشتی‌های تجاری ايران که توسط دزدان دريايی ربوده می‌شد اين بار نيز بوسيله رايزنی‌ها و اقدامات ديپلماتيک کشتی تجاری ايران که حاوی پرتقال وارداتی است آزاد شود و ضرر و زيان به وارد کنندگان وارد نشود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016