دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انفجار تروریستی در مترو مسکو چندین کشته برجای گذاشت، بی بی سی + ریا نووستی

وقوع انفجارهایی در خطوط مترو پایتخت روسیه چندین کشته و زخمی برجای گذاشته است.

براساس گزارش های رسیده از مسکو، پایتخت روسیه، در ساعات پر رفت و آمد روز دوشنبه، 9 فروردین (29 مارس)، انفجارهایی در دو ایستگاه مترو مرکزی این شهر روی داده و تعدادی را کشته و زخمی کرده است.

نخستین انفجار در ایستگاه لوبیانکا روی داد و به گفته یکی از مقامات وزارت خدمات اضطراری روسیه، که دست کم بیست تن را کشت و تعداد دیگری را هم زخمی کرد.

برخی از قربانیان این انفجار در داخل کوپه قطار و تعداد دیگری نیز در سکوی ایستگاه کشته و زخمی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزاری «ریا نووستی» - "ولادیمیر مارکین" سخنگوی کمیته تحقیقاتی دادستانی فدراسیون روسیه به «ریا نووستی» اطلاع داد که در رابطه با انفجارهایی که صبح امروز در ایستگاه های "لوبیانکا" و "پارک کولتوری" متروی مسکو، واقع در مرکز شهر، رخ دادند، پرونده ای بر اساس بند 205 قانون جزایی فدراسیون روسیه "تروریسم" تشکیل شد.

طبق اطلاعات کمیته تحقیقاتی دادستانی، طی انفجار در ایستگاه لوبیانکا دست کم 20 نفر کشته و حدود 17 نفر زخمی شدند.

درباره قربانیان انفجار در ایستگاه "پارک کولتوری" اطلاع رسمی در دست نیست. خبرنگار «ریا نووستی» اطلاع داد که دست کم 7 نفر آسیب دیده اند.

همچنین "ویکتور بیروکوف" نماینده وزارت کشور اطلاع داد که به دستور "ولادیمیر کولوکولتسف" رئیس اداره کل امور داخله نیروهای پلیس در رژیم تشدید امنیت کار می کنند.

به گفته وی، هم اکنون نیروهای پلیس تمامی ایستگاه های متروی مسکو، ایستگاه های راه آهن و مراکز تجمع مردم را تحت کنترل خود گرفته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016