سه شنبه 17 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دزدان دريايی در ربودن يک فروند تانکر نفتکش ايران ناکام ماندند، ايلنا

ايلنا: با تلاش دريادلان نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی ايران اقدام دزدادن دريايی برای ربايش يک فروند تانکر نفتکش ايرانی ناکام ماند.
به گزارش ايلنا،طی روزهای گذشته، ناوگروه اعزامی نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی ايران به خليج عدن از ربايش يک فروند تانکر نفتکش کشورمان به نام تانکر ايران‌فراز جلوگيری کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تانکر ايران‌فراز که از بندر بوشهر عازم بندر ازمير ترکيه بود در خليج عدن مورد حمله چهار فروند قايق تندرو متعلق به دزدان دريايی سوماليايی قرار گرفت که با عمليات به موقع ناوگروه نيروی دريايی ارتش حاضر در محل، دزدان دريايی در ربايش اين تانکر موفق نشدند و از محل گريختند.
براساس اين گزارش در حال حاضر تانکر ايران‌فراز بدون هيچ‌گونه آسيبی در حال پيمودن مسير خود به مقصد بندر ترکيه است.
اين چندمين بار است که ناوگروه‌های اعزامی نيروی دريايی ارتش - که در روزهای پايانی سال ۸۸ هفتمين گروه از آن‌ها به خليج عدن اعزام شدند - با اقدام به موقع خود مانع از ربوده شدن شناورهای ايرانی در خليج عدن می‌شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016