شنبه 21 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عسگراولادی: اصلاح‌طلبان بدانند جايگزينی برای رهبری نيست، ايسنا

ـ دشمن جرات حمله به ايران را ندارد
ـ امروز کشور در شرايط ويژه‌ای قرار دارد

دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبری گفت: برای رسيدن به اهداف کشور راهی جز همت و کار مضاعف نداريم.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) حبيب‌الله عسگراولادی در جمع طرفداران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۸۹ به نام همت مضاعف و کار مضاعف اظهار کرد: امروز کشور در شرايط ويژه‌ای قرار دارد، به مرحله‌ای از پيشرفت در برنامه‌های کشور رسيده‌ايم که بايد همت و کار مضاعف داشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در سال گذشته با اين‌که دشمن در کشور بحران‌آفرينی کرده بود و انتظار داشت نظام مقدس جمهوری اسلامی فروبپاشد اما نسل جوان و دانشمند ايران اسلامی توانست با هدايت‌های مقام معظم رهبری به پيشرفت‌های بسيار خوبی در زمينه‌های علمی، فنی، انرژی هسته‌يی و... برسد.

وی تاکيد کرد: کار مضاعف به اين معنی است که بايد کار دوچندان انجام دهيم و برای رسيدن به اهداف کشور راهی جز همت و کار مضاعف نداريم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان خود در مشهد مقدس نکاتی بيان فرمودند که اگر خود را با آن هماهنگ کنيم ان‌شاءالله خداوند نتيجه همت و کار مضاعف را به مردم متدين مضاعف خواهد داشت.

دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبری با تاکيد بر مقاومت در مقابل دشمنان تصريح کرد: ايران در حال حاضر نيروی انسانی بی‌نظير و ابزارهای مناسبی دارد که دشمن جرات حمله به ايران را ندارد و هم‌چنين با توجه به اين‌که مردم ما برای جنگيدن با دشمنان آمادگی بالايی دارند اما بايد از خداوند بخواهيم صبری به ما عنايت فرمايد که مقاومت ما را ميسر کند.

وی با اشاره به اتفاقات سال ۸۸ اظهار کرد: مردم در سال ۸۸ امتحان‌های گوناگونی را از سر گذرانده‌اند؛ امتحان هايی که بسياری از افراد نتوانستند نمره قبولی بياورند و مردود شدند، اما دشمن با تمام نيرنگ‌های خود سرکوب شد.

وی تاکيد کرد: در طول مدت ۲۲ خرداد تا ۹ دی‌ماه و ۲۲ بهمن امتحان‌هايی برای مردم به وجود آمد که در طول ۳۰ سال گذشته انقلاب بی‌نظير بود و آمريکا، انگليس و رژيم صهيونيستی که دشمنان انقلاب اسلامی هستند، اميدوار به فروپاشی جمهوری اسلامی ايران بودند، اما با تمام سرمايه‌گذاری‌هايی که انجام دادند، نتوانستند به اهداف خود برسند و اعتراض کردند که انقلاب اسلامی را نشناخته‌اند.

عسگراولادی در ادامه با تاکيد بر اين‌که " اصلاح‌طلبان بدانند جايگزينی برای رهبری نيست " خاطرنشان کرد: خداوند را سپاسگزاريم که رهبری عادل، مدير، مدبر و جامع‌الشرايط داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016