یکشنبه 22 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعطای مرخصی چند روزه به محمد اسماعيل زاده دانشجوی دانشگاه پيام نور بابل

طبق خبر دريافتی، صبح يکشنبه دادستانی بابل با در خواست مرخصی محمد اسماعيل زاده موافقت کرد. بر اساس اين خبر دادستانی بابل علی رغم درخواست های مکرر محمد اسماعيل زاده جهت عيادت همسرش در بيمارستان در اقدامی تعجب بر انگيز تنها به مدت ۴ روز به وی مرخصی داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است وی فرصت کافی را برای ديدار از همسرش که جهت تولد فرزنداشان در بيمارستان کرج بستری است را ندارد و وی قادر نيست در اين مرخصی ۴ روزه تولد فرزندش را ببينيد .و گقتنی است دادستانی و اداره اطلاعات شهرستان بابل به شدت او را تحت فشار قرار داده که در اين مدت چند روزه حق خروج از شهرستان بابل را ندارد .
محمد اسماعيل زاده دانشجوی دانشگاه پيام نور و مسئول وبلاگ بوتيمار است که در ايام انتخابات در ستاد دانشجويی مهدی کروبی در استان مازندران فعاليت می کرد و در حوادث پس از انتخابات به اتهام توهين به رهبری به مدت يک ماه در زندان متی کلای بابل بازداشت بود و به شدت تحت فشار بازجويان اداره اطلاعات شهرستان بابل قرار داشت . وی تاکنون جهت گذراندن دوران محکوميت ۹۳ روزه اش به همراه محسن برزگر و ايمان صديقی در زندان متی کلای بابل زندانی است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016