یکشنبه 29 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراکسيون اقليت مجلس خواستار برخورد قانونی قوه قضاييه با محدوديت‌های اعمال شده برای محمد خاتمی شد، ايلنا

فراکسيون خط امام(ره) مجلس ضمن ابراز تاسف شديد از اينگونه فرصت‌سوزی‌ها، از مسئولان ذيربط به ويژه قوه قضائيه می‌خواهد ضمن پيگيری موضوع و رفع محدوديت‌های ايجاد شده با اينگونه اقدامات ناروا برخورد قانونی بعمل آورد.


ايلنا:فراکسيون خط امام(ره) مجلس در واکنش به ممانعت از سفر خاتمی به ژاپن،بيانيه ای صادر کرد و در آن از قوه قضاييه خواست تا با محدوديت‌های اعمال شده برای سيد محمد خاتمی برخورد قانونی انجام دهد.
به گزارش ايلنا،متن اين بيانيه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ملت شريف ايران
تاريخ انقلاب اسلامی، با تمام فراز و نشيب‌های خود در عرصه سياست خارجی، همواره علو طبع و منش، فخامت انديشه، متانت گفتار و رفتار توام به ادب و عقلانيت حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمی در ارتقاء جايگاه بين المللی کشور و عزت ملت بزرگ ايران در دوره هشت ساله رياست جمهوری را به عنوان برگی زرين ثبت نموده و دستاوردهای ارزشمند و ماندگار ايشان را (به ويژه بعد از پايان دوره مسئوليت) که با حضور در مجامع بين‌المللی و دفاع حکيمانه از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی نصيب ملت نموده و برای جمهوری اسلامی ايران عزت آفرين بوده است فراموش نخواهد کرد.
ولی با کمال تاسف در روزهای اخير شاهد اقدامات نسنجيده‌ای بوديم که با ممانعت از حضور معمار گفتگوی تمدن ها در اجلاس سالانه شورای تعامل در زمينه خلع سلاح هسته‌ای در ژاپن، فرصت بهره‌مندی از اين سرمايه ارزشمند ملی در دفاع از سياست‌های اصولی نظام به ويژه در برنامه صلح آميز هسته‌ای را از کشور گرفت.
فراکسيون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی، ضمن تقديم احترامات خود به فرزند فاضل، با تقوی و متدين امام (ره) به خاطر تلاش‌هايی که برای ارتقاء نام ايران و ايرانی و دفاع از مواضع به حق ملت ايران در عرصه بين المللی به عمل آورده است و ضمن ابراز تاسف شديد از اينگونه فرصت سوزيها، از مسئولان ذيربط به ويژه قوه قضائيه می‌خواهد ضمن پيگيری موضوع و رفع محدوديتهای ايجاد شده با اينگونه اقدامات ناروا برخورد قانونی بعمل آورد.
بديهی است که اين فراکسيون با توجه به وظايف قانونی خود، موضوع را پيگيری و نتيجه را به اطلاع ملت شريف ايران خواهد رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016