پنجشنبه 2 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پنتاگون: گزينۀ نظامی عليه ايران به قوّت خود باقی است، راديو بين‌المللی فرانسه

ناصر اعتمادی - در واکنش به برخی اخبار، وزارت دفاع آمريکا بار ديگر تأکيد کرد که گزينۀ نظامی عليه برنامۀ اتمی ايران به قوّت خود باقی است، هر چند دولت آمريکا می کوشد بحران اتمی ايران را از طريق ديپلماتيک و تصويب مجازات های جديد در شورای امنيت حل کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت دفاع آمريکا روز چهارشنبه اعلام کرد که عمليات نظامی اين کشور عليه ايران همچنان به قوت خود باقی است، هر چند دولت واشنگتن به تلاش های خود برای حل ديپلماتيک بحران اتمی ايران و به تصويب رساندن مجازات های جديد عليه اين کشور ادامه می دهد.
جوف مورل، سخنگوی وزارت دفاع آمريکا با اظهار اين مطلب اضافه کرد که اين کشور از هيچ گزينه ای در قبال پروندۀ اتمی ايران چشم پوشی نمی کند، اگر چه به تلاش های سياسی خود برای اعمال فشار بر حکومت تهران ادامه می دهد.
به گفتۀ اين منبع، رئيس جمهوری آمريکا همچنان بهره مند از مجموعۀ کاملی از گزينه ها از جمله استفاده از نيروی نظامی عليه فعاليت های اتمی ايران است.
سخنگوی وزارت دفاع آمريکا در ادامه تصريح کرده است که هر چند دولت واشنگتن ترجيح نمی دهد عليه ايران از نيروی نظامی استفاده کند، اما هرگز امکان استفاده از آن را نيز برای خود منتفی ندانسته است.
وزارت دفاع آمريکا اين موضع را در واکنش به برخی اطلاعات تکرار کرد که بر پایۀ آنها گويا يک مقام ارشد پنتاگون در سنگاپور گفته است که اقدام نظامی عليه ايران در دستور کار دولت آمريکا در کوتاه مدت نيست.
کشورهای غربی و در رأس شان دولت آمريکا جمهوری اسلامی ايران را متهم می کنند که در پوشش فعاليت های اتمی اش برای توليد انرژی در پی تجهيز خود به سلاح اتمی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016