دوشنبه 6 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دختر هوشنگ اميراحمدی پيمانکار بزرگ دولت برای ساخت بزرگ ترين هتل و سالن در کيش شد، آخرين نيوز

به نظر می رسد ديدارهای سال گذشته اين چهره جنجالی با برخی از مقامات ارشد دولت اگر در عرصه روابط با امريکا نتيجه نداد در زمينه ايجاد يک فرصت اقتصادی کلان نتيجه بخش بوده و مسئولان ساخت اين هتل و پروژه ۵ ستاره را به دختر وی واگذار کردند.

به گزارش آخرين نيوز، دختر دلال رابطه ايران با آمريکا مديريت ساخت بزرگترين هتل و سالن ايران به منظور برگزاری اجلاس سران کشورهای غيرمتعهد در سال ۲۰۱۲ در منطقه آزاد کيش را بر عهده دارد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در سال ۲۰۱۲ به ميزبانی جمهوری اسلامی ايران و در جزيره کيش برگزار می شود. بر همين اساس هم اکنون بزرگترين سالن اجلاس در جزيره کيش به منظور برگزاری اجلاس سران کشورهای غيرمتعهد در حال ساخت است. برای اين سالن بيش از ۳۵۰ اتاق به منظور اقامت سران در نظر گرفته شده و سرمايه گذاری عظيم دهها ميلياردی در حال انجام است .

براساس اطلاعات رسيده به آخرين نيوز دختر هوشنگ اميراحمدی دلال بزرگ رابطه ايران با امريکا که از شهرت بين المللی در اين خصوص برخوردار است پيمانکاری اين پروژه عظيم را بر عهده گرفته است . به نظر می رسد ديدارهای سال گذشته اين چهره جنجالی با برخی از مقامات ارشد دولت اگر در عرصه روابط با امريکا نتيجه نداد در زمينه ايجاد يک فرصت اقتصادی کلان نتيجه بخش بوده و مسئولان ساخت اين هتل و پروژه ۵ ستاره را به دختر امير احمدی واگذار کردند . بودجه اين پروژه مستقيما از سوی دولت و زير نظر يکی از معاونان رييس جمهور تامين و مديريت می شود.

گفتنی است هوشنگ امير احمدی چندی پيش بعد از ۱۰ سال که ممنوع الورود به ايران بود با کمک محمود احمدی نژاد به ايران آمد و با برخی مقامات برای برقراری رابطه ميان ايران و آمريکا ديدار هايی داشته است . امير احمدی پيشتر به شهروند امروز گفته بود: « بعد از ۱۰ سال که دولت آقای خاتمی به بهانه های واهی مرا از حضور در ايران منع می کرد، آقای احمدی نژاد درخواستم برای حضور در ايران را پذيرفت و من به اين سفر آمدم .»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016