شنبه 11 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: کارگر بسيجی ما آماده است تا هر تحريمی را در هر شرايطی بشکند، ايسنا

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: دشمن بداند کارگر بسيجی ما آماده است هر تحريمی را در هر شرايطی بشکند و هر چيزی را که دشمنان از ما دريغ می‌کنند، توليد کند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) سردار محمدرضا نقدی در اولين همايش سراسری روز بسيج کارگری و تجليل از شهداء کارگر اظهار کرد: کارگر بسيجی سهم بزرگی در آفرينش انقلاب اسلامی و پايداری نظام و دفع تهديدات مختلف عليه کشورمان داشته‌اند. در واقع کارگر بسيجی کسی است که در دوران اختناق، شاهنشاهی با وجود همه‌ مشکلات معيشتی به ميدان آمد و علاوه بر شرکت در تظاهرات عليه رژيم، در صف اول مبارزات با بستن شيرهای صادرات نفت کمر رژيم را شکست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد بر اين‌که " بسيج کارگری بايد با حضور موفق در عرصه‌ توليد، تهديدات اقتصادی عليه کشورمان را خنثی کند" گفت: بسيج کارگری ثابت کرده در هر عرصه‌ای که حضور يافته، نقش موثری را داشته است. از اين رو با وجدان کاری و ارزش نهادن به کار، تهديدات اقتصادی که متوجه کشورمان است را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اخلاص شهيد برونسی گفت: هيچ دستی نمی‌تواند يک بچه‌ روستايی را به اين حد برساند، جز عبادت و اخلاص در درگاه خداوند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به تلاش و همت کارگران بسيجی که در دوران دفاع مقدس از هيچ امری دريغ نکردند، گفت: امروز اگر موشک‌های پيشرفته داريم مرهون تلاش طراحان و کارگرهايی است که نشان داده نمی‌شوند.

وی افزود: کارگران رزمنده بسيجی در کنار ايثارگری‌های خود و در جبهه‌های حق عليه باطل در زنده نگه داشتن صنعت نفت و اقتصاد کشور نقش به سزايی داشتند.

نقدی به دفاع جانانه کارگران در جزيره‌ خارک و ديگر مناطق نفتی جنوب اشاره کرد و گفت: کارگران بسيجی ما در زير شديد‌ترين بمباران دشمن به دفاع پرداختند و نگذاشتند اقتصاد و صنعت کشور دچار مشکل شود.

وی با اشاره به توصيه‌ مقام معظم رهبری در جمع کارگران ايران خودرو گفت: امروز وظيفه شما که در دوران تحريم اقتصادی هستيم بسيار سخت‌تر از زمان جنگ است؛ چراکه در مقابل هجمه سنگين بی مروتی‌ها و بی‌عدالتی‌های دشمنان و حتی کشورهای به ظاهر دوست هستيم و اين شما کارگران مخلص هستيد که می‌توانيد کشور را در رسيدن به استقلال ياری کنيد.

وی از دولت و مسوولين خواست تا به اين قشر زحمتکش و بی‌توقع توجه ويژه کنند و در رفع نيازها و مشکلات آنان کوشا باشند.

در ابتدای اين همايش سردار احمدی فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به سالروز تدفين نمادين شهيد برونسی گفت: يکی از روزهای ملی کشور در موضوع فداع مقدس به نام يکی از شهدای گرانقدر جامعه کارگری يعنی سردار رشيد اسلام عبدالحسين برونسی نامگذاری شده است که برای جامعه کارگری استان و کشور مايه‌ افتخار است.

وی از اخلاص به عنوان يکی از شاخصه‌های اصلی اين شهيد ياد کرد و گفت: اگر کارگر کمی برای رضا خدا کار کند خدا نيز دست او را می‌گيرد و برونسی با اخلاصش تحقق اين وعده‌ الهی را نشان داد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی افزود: تجلی از شهيد برونسی تجليل از جانبازی‌های دلاورمردان کارگر است و با ياد اين شهيد جامعه‌ بسيج کارگری را تعالی ‌بخشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016