سه شنبه 14 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی وفقی، مسئول دانشجويی ستاد موسوی در استان تهران، به شش سال حبس محکوم شد، پارلمان‌نيوز

پارلمان‌نيوز: علی وفقی، مسئول دانشجويی ستاد مهندس موسوی در استان تهران، به جرم اجتماع و تبانی به قصد اقدام عليه امنيت ملی و اخلال در نظم عمومی، مجموعا به شش سال حبس محکوم شد.

به گزارش پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره) مجلس «پارلمان‌نيوز»، رسيدگی به پرونده اين عضو سابق شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب و به صورت غيرعلنی صورت گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک سال از اين شش سال محکوميت تعزيری بوده و پنج سال از آن به مدت پنج سال به حالت تعليق درآمده است و در حکم وی اين تعليق مشروط به ممنوعيت هرگونه فعاليت سياسی در هر زمينه ای ذکر شده است.

قاضی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب در اين حکم که به وکيل وی، سيد محمود عليزاده طباطبايی، ابلاغ شده است، دبير اسبق انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه شريف را به اتهاماتی چون نفاق و نقش عمده در اغتشاشات متهم کرده است؛ به نحوی که حکم وی بيشتر به کيفرخواست شباهت دارد.

اين حکم از سوی وی مورد اعتراض قرار گرفته و به دادگاه تجديد نظر ارسال شده است.

علی وفقی هفته پس از انتخابات به همراه چند تن ديگر از جوانان و دانشجويان ستاد مهندس موسوی بازداشت شده و نزديک به دو ماه در بند امنيتی ۲ الف زندان اوين بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016