دوشنبه 20 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع اعتراضی جمعی از کردهای ايران در سليمانيه، کوردستان و کوردنيوز

کوردستان و کوردنيوز: بعد از ظهر روز يکشنبه بيش از ۵۰۰فعال سياسی و مدنی و دانشجويی کردستان ايران مقيم کردستان عراق به همراهی جمعی از فعالان کرد کردستان عراق درپارک آزادی شهر سليمانيه جهت اعتراض و اعلام انزجار از اقدام جنايتکارانه و غير انسانی حکومت ايران در اجرای دسته جمعی حکم اعدام چهار زندانی سياسی کرد فرزاد کمانگر، علی حيدريان، فرهاد وکيلی و شيرين علم هولی وهمچنين مهدی اسلاميان زندانی سياسی اهل شيراز دست به تجمع اعتراضی و اعتصاب غذا زدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ابتدای اين مراسم شاعرنامدارکرد "شيرکو بيکس" جايگاه والای اين فرزندان هميشه جاويد ملت کرد را در قطعه ای ادبی به تصوير کشيد.
در بخش ديگر اين مراسم ملائکه علم هولی ، شوان محمد سردبيرهفته نامه آوينه، کمال رئوف سردبيرهفته نامه کردی هاولاتی به همين مناسبت سخنانی ابراز داشتند .
ياسر گولی، صباح نصری و جوادعليزاده نيزاز ديگر فعالان سياسی و حقوق بشری حاضر در اين مراسم بودند که ضمن محکوم نمودن اين اقدام جنايتکارانه رژيم سخنانی را ايراد نمودند . در همين مراسم علی محمدی از دوستان معلم و فعال سياسی به دار آويخته شده کرد فرزاد کمانگر و محسن خاتمی فعال سياسی در دو قطعه شعر انزجار خود را از اين اقدام جمهوری اسلامی ابراز نمودند.
در پايان اين مراسم پيام هيات راه اندازی اين مراسم نيز خوانده شد که درآن از مردم کردستان خواسته شد که روز سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ماه دست به اعتصاب بزنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016