سه شنبه 21 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه جمع کثيری از زندانيان سياسی زندان گوهردشت کرج به مناسبت اعدام ۵ زندانی سياسی، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بسم الله الرحمن الرحيم
إِنَّ الَّذِينَ یَکْفُرُونَ بِآیَاتِ اللّهِ وَیَقْتُلُونَ النَّبِیِّينَ بِغَیْرِ حَقٍّ وَیَقْتُلُونَ الِّذِينَ یَأْمُرُونَ بِالْقِسْطِ مِنَ النَّاسِ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِيمٍ(ال عمران ۲۱)
همانان که آيات خدا را ناديده گرفته و پيامبران و نيز مردمی را که به عدالت فرا می خوانند به ناحق می کشند به عذابی دردناک بشرات ده.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنان که با خبر شده ايم رژيم حاکم بار ديگر به سلاح پوسيده ارعاب و اعدام روی آورده و روز يکشنبه ۱۹ ارديبهشت با يک سبعيت ناگهانی ۵ تن از فرزندان رشيد و برومند اين سرزمين را مظلومانه به اعدام سپرد.
در چنين شرايطی طبيعی است چهره های علمی، مذهبی، اساتيد، نويسندگان، هنرمندان، ورزشکاران، کارگران، معلمان، دانشجويان و دانش آموزان و همۀ وجدانهای بيدار بشری در داخل و خارج کشور شرف خود را به نمايش گذاشته و بر عليه اين بيدادگری ها فرياد خشم و اعتراض سر دهند.
بدون شک اين خونها و تمامی خونهای به ناحق ريخته دوران حاکميت ضد انسانی ضايع نبوده و طوفانها و سيلابها از آن بر خواهد خواست که بساط ننگين ستمگران و غارتگران را نابود خواهد ساخت.
و بسا که عامه مردم ايران چند صباحی کار و زندگی روزمره خود را رها کرده و تکليف خود را با اين سيستم ضد انسانی که به مردم اعلان جنگ داده يکسره کرده و اين لکه ننگ را برای هميشه از دامان ايران و اسلام پاک سازند.
تا خداوند کوتاهی های گذشته را بر ما ببخشايد و درهای رحمت و برکاتش را بر ما بکشايد و به مظنون گفته حسين بن علی باور کنيد :که مرگ در راه حق را جز سعادت نبينيم و زندگی ذلت بار با ستمکران را چون ننگ ندانيم.
جان ناچيز تک تک ما فديه راه راهی مردم باد .که يک کشته به نام به از صد زنده به ننگ
درود بی پايان به روان پاک جان باختگان راه آزادی،
سلام بر جوانان غيور وطن

جمعی کثيری از زندانيان سياسی زندان گوهردشت کرج
ارديبهشت ۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016