چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مردم شهر ياسوج از احمدی نژاد با شعارهايی مانند دروغگو، دروغگو و مرگ بر ديکتاتور استقبال کردند، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران،تعداد زيادی از مردم ياسوج بر عليه حضور احمدی نژاد در ياسوج و در حين سخنرانی وی اقدام به سر دادن شعار مرگ بر ديکتاتور و دروغگو،درغگو نمودند.
روز چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ماه احمدی نژاد به شهر ياسوج وارد شد و در پارکی نزديک ميدان معلم اقدام به سخنرانی کرد. عليرغم اينکه نيروهای امنيتی و نظامی اين منطقه را در کنترل شديد خود داشتند و به صورت گزينشی اجازه ورود به محل سخنرانی می دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما تعدادی از مردم ياسوج هنگام سخنرانی که در دسته های ۳۰ الی ۵۰ نفره بودند و در قسمتهای مختلف قرار داشتند اقدام به سر دادن شعارهايی عليه احمدی نژاد نمودند.شعارهايی که مردم هنگام سخنرانی عليه او سر می دادند عبارت بود از، دروغگو ،دروغگو،دروغگو/ دروغه دروغه دروغه و همچنين در مواردی شعار مرگ برديکتاور سر می دادند.
نيروهای لباس شخصی که در بين مردم حضور داشتند اقدام به ضرب و شتم و بيرون کردن شعار دهندگان از محل سخنرانی می نمودند. شعار دادن مردم تا پايان سخنرانی احمدی نژاد ادامه داشت.
از روز گذشته از طرف ستاد خبری وزارت اطلاعات با فعالين دانشجوئی و مدنی شهر تماس گرفته می شد و از آنها خواسته می شد که از صبح امروز خود را به ستاد خبری وزارت اطلاعات در اين شهر معرفی کنند.
از شب گذشته و امروز فضای شهر امنيتی و نظامی بود و مامورين در همۀ ميادين و نقاط اصلی شهر مستقر شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016