چهارشنبه 5 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتشار کتاب "جهاد مدنی"، مجموعه مقالات نويسندگان و فعالان مدنی اهل کشورهای خاورميانه، در آمريکا

کتاب جهاد مدنی يا Civilian Jihad توسط مرکز مبارزات بدون خشونت و به ويراستاری Maria J. Stephan در آمريکا به چاپ رسيد.

اين کتاب شامل مجموعه مقالاتی از نويسندگان و فعالان مدنی اهل کشورهای خاور ميانه به همراه چند نويسنده آمريکايی است که به موضوعاتی چون مبارزات بدون خشونت، دمکراتيزه کردن و دولت داری در خاور ميانه ميپردازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محسن سازگارا ، رويا طلوعی و فريبا داودی مهاجر از جمله نويسندگان ايرانی هستند که مقالات آنها در اين کتاب به چاپ رسيده است.

مقاله محسن سازگارا و ماريا استفان تحت عنوان "انقلاب اسلامی ايران و مبارزه بدون خشونت" Iran's Islamic Revolution and Nonviolent struggle در فصل سيزدهم کتاب و مقاله مشترک رويا طلوعی، فريبا داودی مهاجر و شازکا باير تحت عنوان "جنبش زنان ايران، سرکوب در برابر راه حلهای بی خشونت" Iranian Women's Movement: Repression Versus Nonviolent Resolves در فصل نوزدهم به چاپ رسيده است.

اين کتاب حاوی مطالب ارزشمندی در باره تئوری و ديناميک مبارزات مسالمت آميز و تجربيات دست اول نويسندگان از مشارکت شخصی آنان در اين گونه مبارزات است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016