پنجشنبه 6 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کوهيار گودرزی در اثر اعتصاب غذا به بهداری زندان اوين منتقل شد، رهانا

کوهيار گودرزی، فعال حقوق بشر در اثر اعتصاب غذا در سلول انفرادی به بهداری زندان اوين منتقل شد.

رهانا:کوهيار گودرزی دانشجوی اخراجی دانشگاه صنعتی شريف که از تاريخ ۲۹ آذر ماه بازداشت شده و چندی پيش به سلول‌های انفرادی زندان اوين منتقل شده بود، در اثر تداوم اعتصاب غذا به بهداری زندان منتقل شده است و هم‌اکنون زير سرم قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پروين مخترع، مادر کوهيار گودرزی در اين خصوص به خبرنگار رهانا گفت: امروز که برای ملاقات وی به زندان مراجعه کرده بودم مسئولان به من اجازه‌ی ملاقات ندادند و گفتند تا زمانی که در سلول انفرادی است، حق ملاقات ندارد.

وی هم‌چنين در خصوص قطع تماس فرزندش با خانواده گفت: تماس‌های کوهيار از حدود ۱۵ روز پيش با ما قطع شده و هيچ اطلاعی از وضعيت وی نداريم.

مخترع در ادامه گفت: امروز زمانی که از زندان برمی‌گشتم فردی از زندان با من تماس گرفت و گفت که کوهيار که در اثر اعتصاب غذا بی‌هوش شده است را به بهداری زندان اوين منتقل کرده‌اند.

وی از حضور خود در دادستانی تهران خبر داد و گفت: نامه‌يی را برای دادستانی نوشته بودم که اجازه‌ی ملاقات با فرزندم را داشته باشم اما اين ملاقات تا کنون هيچ نتيجه‌يی نداده است.

مادر کوهيار گودرزی در پايان با انتفاد از برخورد ماموران امنيتی با زندانيان گفت: فرزندان ما مگر چه گناهی کرده‌اند که مجبور به اعتصاب غذا در زندان‌ها می‌شوند؟ ما فرزندان‌مان را بزرگ نکرده‌ايم که به سلول‌های انفرادی زندان اوين منتقل شوند و در آن‌جا گرسنه و تشنه بمانند.

کوهيار گودرزی عضو کميته گزارشگران حقوق بشر، در تاريخ ۳۰ ارديبهشت ماه به دليل اعتراض به رئيس اندرزگاه ۳۵۰ زندان اوين به سلول‌های انفرادی بند ۲۴۰ منتقل شده است.

حسين رونقی ملکی، وبلاگ‌نويس و فعال حقوق بشر و هم‌چنين مجيد توکلی، فعال دانش‌جويی نيز در پنجمين روز از اعتصاب غذای خود در سلول‌های انفرادی زندان اوين به سر می‌برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016