شنبه 8 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با انتشار دو فيلم مستند، محسن بيک وند به انفرادی منتقل شد،۲۰ تن به حفاظت زندان احضار شدند، هرانا

خبرگزاری هرانا – در پی انتشار فيلم شکنجه و تجاوز در زندان رجايی شهر کرج صبح امروز دو مامور وزارت اطلاعات با حضور در حفاظت اين زندان ۲۰ تن از زندانيان را به حفاظت زندان منتقل و در اين ميان محسن بيک وند يکی از قربانيان به سلول انفرادی منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر اطلاع گزارشگران هرانا، در پی انتشار دو سند از شکنجه و تجاوز در زندان رجايی شهر که توسط مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران منتشر شده است، محسن بيک وند به همراه ۲۰ تن از زندانيان به حفاظت زندان منتقل و تهديد شدند.

در اين بين آقای بيک وند يکی از قربانيان که به شدت مورد شکنجه فردی به نام حسن آخريان قرار گرفته است به دليل عدم همکاری با ماموران وزارت اطلاعات در ارائه نام فيلم بردار و مصاحبه کننده با وی به سلول انفرادی منتقل شد.

همچنين عوامل مشکوکی نيز با آقای بهرام تصويری تماس گرفته و به وی اعلام داشتند که حيثيت نامبرده در خارج از زندان با انتشار فيلم لکه دار شده است.

لازم به ذکر است دو مامور وزارت اطلاعات از تهران به اين زندان اعزام شده اند تنها برای بررسی و شناسايی عوامل دخيل در انتشار فيلم در اين زندان بسر می برند و تا کنون هيچ مسئولی با انتشار اين اسناد برای پيگيری مستندات ارائه شده از سوی دو قربانی تحقيقاتی را برای مجازات مجرمين انجام نداده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016