یکشنبه 9 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرغامی: بی‌بی‌سی فارسی و VOA به هيچ وجه تهديدی برای صداوسيما نيستند، ايلنا

- بسياری از شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای بر خلاف قانون از سريال‌های ما استفاده می‌کنند که از نظر حقوقی می‌توانيم از آنها شکايت کنيم
- شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان کماکان در رقابت با صداوسيما جايی ندارند.


رئيس سازمان صدا و سيما تاکيد کرد:بی‌بيسی فارسی و VOA به هيچ وجه تهديدی برای صداوسيما نيستند.
عزت الله ضرغامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالی در مورد تاثير شبکه‌های ماهواره‌ای سياسی بر جامعه، اظهارداشت: به طور کلی شبکه‌های فارسی زبان از جمله بی‌بی‌سی فارسی و VOA به هيچ وجه تهديدی برای صداوسيما نيستند و خوشبختانه اين رسانه با جايگاه و اعتمادی که نسبت به آن در ميان مردم وجود دارد از انواع برنامه‌های خبری، سياسی، سرگرمی، فيلم و سريال استفاده می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: حتی بسياری از شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای بر خلاف قانون از سريال‌های ما استفاده می‌کنند که از نظر حقوقی می‌توانيم از آنها شکايت کنيم، آنها حتی سعی می‌کنند از کارشناسان و عوامل داخلی ما نيز استفاده کنند، لذا توانمندی اين شبکه‌ها اصلا قابل مقايسه با رسانه ملی نيست.
رئيس سازمان صداوسيما تاکيد کرد: بايد از همه ظرفيت‌های نظام که در اختيار ماست و می‌توان و بايد از آنها استفاده کرد، استفاده کنيم و بخشی از آنها در خلا نگهداری نکنيم تا دشمن در جايی بتواند سوء استفاده کمی کند.
ضرغامی تصريح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان کماکان در رقابت با صداوسيما جايی ندارند و فضای سياسی کشور اين را نشان داده است، لذا با استفاده از تمام ظرفيت‌ها بايد اين تفوق را حفظ کنيم.
وی در پاسخ به سوال ديگری در مورداينکه برخی کارشناسان در همايش اخير مرکز تحقيقات استراتژيک معتقد بودند که از بی‌بی‌سی فارسی و VOA واهمه داشتيم که با فارسی وان مواجه شديم، گفت: آنها نظرات خود را می‌گويند در حالی که همه اين اظهارات اشتباه است و نه شبکه‌های سياسی ماهواره‌ای و نه شبکه‌های غير سياسی تهديد نيستند و کارشناسانی که اين حرف را زده‌اند مرعوب هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016