سه شنبه 11 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت شش دانشجوی کُرد در سنندج، تلاش برای بازداشت خواهرزاده فرزاد کمانگر، هرانا

خبرگزاری هرانا - نيروهای امنيتی در دانشکده فنی و مهندسی يزدان پناه سنندج طی هفته گذشته اقدام به بازداشت حداقل ۶ دانشجوی کرد اهل شهر کامياران کرده اند، اين نيروها هم چنين اقدام ناموفقی در بازداشت آزاد کمانگر ديگر دانشجوی اين دانشگاه و خواهر زاده فرزاد کمانگر داشته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، دهها دانشجوی دانشکده فنی و مهندسی يزدان پناه سنندج با برگزاری مراسم در محوطه دانشگاه و خواندن سرود، ياد جانباختگان ۱۹ ارديبشت را گرامی داشته اند که به دنبال برگزاری اين مراسم دست کم ۶ دانشجوی کرد اهل کامياران توسط نيروهای امنيتی و اطلاعاتی بازداشت و در ساعات اوليه برخی از آنها آزاد شدند.

اين نيروها همچنين روز پنج شنبه هفته گذشته به خانه خواهر فرزاد کمانگر يورش برده و ادعا کرده اند که دستور جلب فرزند خانواده، آزاد کمانگر دانشجوی رشته عمران دانشکده فنی يزدان پناه سنندج را با خود دارند، آنها ضمن تفتيش منزل از خانواده وی خواستند در صورت بازداشت وی به منزل جهت توضيح پاره ای از مسائل به اداره اطلاعات سنندج مراجعه نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016