جمعه 14 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمن احمدی امويی به بند ۳۵۰ اوين منتقل شد، کلمه

بهمن احمدی امويی، روز نامه نگار به بند ۳۵۰ زندان اوين منتقل شد .اين روزنا مه نگار که يک شنبه نهم خرداد برای بار دوم و پس از ۷۲ روز ازادی موقت به زندان اوين باز گشته بود ، پس از گذراندن دوره قرنطينه در زندان اوين به بند ۳۵۰ اين زندان منتقل شد .

به گزارش کلمه ،وی اکنون در اين بند به همراه بيش از ۱۵۰ نفر از زندانيان حوادث پس از انتخابا ت از جمله عماد الدين باقی ، کيوان صميمی و علی تاجرنيا به سر می برد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدی امويی در يادداشتی پيش از بازگشت به زندان در وبلاگ شخصی خود نوشته است : دلم می خواست خيلی کارها بکنم و خيلی جاها بروم و خيلی ها را ببينم اما موفق نشدم . ولی خوشحالم . راستش خجالت آور بود که بسياری از دوستان در زندان هستند و من بيرون . ديگر در اين روزهای آخر پيش خودم شرمنده بودم. شرمنده دانشجويان و روزنامه نگارانی که در شرايط سختی در زندان به سر می برند. کم کم داشتم به خودم بدبين می شدم که چرا کسی سراغی از من نمی گيره که برگردم به زندان.

بهمن احمدی امويی و همسرش برای اولين بار در شامگاه ۳۰ خرداد ماه سال گذشته در منزل شان بازداشت و راهی زندان اوين شدند . اين روزنامه نگار در دادگاه اوليه ای که برايش تشکيل شد به هفت سال و چها ر ماه زندان محکوم شد . اما سپس در دادگاه تجديد نظر حکمش به پنج سال حبس قطعی تبديل شد .

وی در ۲۷ اسفند ماه سال جاری با توديع وثيقه پانصد ميليونی به طور موقت ازاد شد اما در آستانه سالگرد انتخابات پرمناقشه ۲۲ خرداد ماه با تماس ماموران دادستانی تهران به زندان فراخوانده شد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016