یکشنبه 16 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واشنگتن دی سی: تظاهرات و راهپيمايی به مناسبت سالگرد جنبش مردم ايران، شنبه ۱۲ ژوئن

هم وطن
گاهی ديگر است و وطن رنگ خون دارد. فريادها خونين که بوی آتش از جای جای ايران به مشام می رسد .
هم وطن سالگرد حماسه ۲۲ خرداد است و طنين صدای تو نور اميدی ست بر دلهای ايرانيانی که در ميان گلوله و آتش ندای آزادی و آزاديخواهی سر می دهند .
هموطن همراه اين فرياد شو . خودت را به آبهای خروشان و دلهای دريايی مردمت بسپار مردمی که خواستار حق تعيين سرنوشت خويش هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کميته همبستگی با خواسته های دموکراتيک مردم ايران با همکاری جوانان ايرانی – آمريکايی در چنين روزی همگام با مردم ايران در واشنگتن – دی سی تظاهرات برگزار می نمايد . گام هايت را در چنين روزی با مردم ايران هماهنگ کن . همراه شو تا از حق داشتن آزادی های اساسی برای مردمت دفاع کنی . ندای بهره مندی همه ايرانيان از حقوق بشر و حقوق شهروندی ، شعار تامين آزادی های اساسی و دموکراسی وحق برگزاری انتخاباتی آزاد و منصافانه برای همه را به گوش افکار عمومی برسان و دستهايت را به دست گرم هموطنانت بده تا دوباره سرود عشق و دوستی و يکرنگی سر دهيم.
وعده ديدار ما شنبه ۱۲ ژوئن ساعت ۳:۳۰ مقابل دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ايران در واشنگتن دی سی‌ به سمت دفتر سازمان ملل .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016