شنبه 22 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال کامران آسا، حميدرضا و اشکان مصيبيان به زندان ديزل آباد کرمانشاه، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - کامران آسا، برادر کيانوش آسا (دانشجوی جان باخته تظاهرات ۲۵ خرداد سال گذشته)، و حميدرضا و اشکان مصيبيان، دو برادر فعال مدنی - دانشجويی کرمانشاه به زندان ديزل آباد کرمانشاه منتقل شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ماموران اداره اطلاعات کرمانشاه ۱۰ خرداد ماه کامران آسا را هنگام خروج از منزل برادران مصيبيان بازداشت و سپس فردای آن روز طی دو مرحله اقدام به بازداشت اشکان و حميدرضا مصيبيان کردند.

روز گذشته و پس از تعيين وثيقه، با حکم بازپرس پرونده، نامبردگان تا هنگام انجام مراحل قانونی توديع وثيقه، به زندان ديزل آباد انتقال داده شدند.

کامران آسا، پيش از اين روز ۱۶ آذر ماه هنگامی که قصد حضور در مراسم يادبود برادر دانشجويش در دانشگاه علم و صنعت را داشت بازداشت شده و دو ماه را در زندان اوين تهران گذراند.

اشکان مصيبيان نيز از جمله دانشجويان دانشگاه رازی کرمانشاه بوده که پس از انتخابات سال گذشته با حکم تعليق از تحصيل مواجه شده است.

با توجه به نزديک‌شدن به سالگرد جان‌باختن کيانوش آسا، به نظر می‌رسد بازداشت کامران، در جهت جلوگيری از برگزار کردن مراسم سالگرد صورت گرفته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016