جمعه 28 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار دانشجويان معترض دانشگاه صنعتی شريف به کميته انضباطی و دفاتر پی گيری وزارت اطلاعات، دانشجونيوز

ده ها تن از دانشجويان دانشگاه شريف درپی برگزاری مراسم ۲۲ خرداد به کميته انضباطی و دفتر پی گيری وزارت اطلاعات احضار شدند.


به گزارش دانشجونيوز، حداقل ۱۴ تن از دانشجويان دانشگاه صنعتی شريف به علت سردادن شعارهی شبانه الله اکبر و نيز حداقل ۸ تن به اتهام حضور در تجمع ۲۲ خرداد اين دانشگاه به کميته انضباطی فرا خوانده شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين تاکنون ۶ نفر از دانشجويان فعال اين دانشگاه به دفتر پيگيری اطلاعات فراخوانده شده اند و مورد بازجويی قرار گرفته اند.

گفتنی است، علی رغم فضای به شدت امنيتی حاکم بر دانشگاه ها، مراسم اعتراضی ۲۲ خرداد امسال در دانشگاه های تهران، شريف و برخی ديگر از دانشگاه ها با حضور صدها تن از دانشجويان معترض برگزار شده بود.

همچنين دانشجويان سبز اين دانشگاه در فراخوانی اينترنتی اعلام کرده اند که به ياد تمامی شهيدان راه آزادی ، يکشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۳۸۹ ، ساعت ۱۲ ظهر در سکوت کامل مقابل دانشکده کامپيوتر گرد هم خواهند آمد و با در دست گرفتن عکس شهدا و روشن کردن شمع ياد آنها را گرامی خواهند داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016