دوشنبه 31 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور گسترده مردم در مراسم گراميداشت سالگرد جان باخته راه آزادی مسعود هاشم زاده، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" بعد از ظهر امروز با حضور تعداد زيادی از مردم مراسم گراميداشت سالگرد شهيد راه آزادی مسعود هاشم زاده در منزل پدری و آرامگاهش برگذار شد و حاضرين آرامگاه او را گل باران کردند

روز يکشنبه ۳۰ خرداد ماه تعداد زيادی از مردم در منزل و آرامگاه جان باخته راه آزادی مسعود هاشم زاده در روستای خشک بيجار حضور يافتند و سالگرد او را گرامی داشتد.اين مراسم از ساعت ۱۷:۰۰ در آرامگاهش آغاز شد. در اين مراسم علاوه بر خانواده ، بستگان ، دوستان و مردم شهر ،مادران عزادار تهران،کرمانشاه و رشت شرکت داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابتدا حاضرين با نثار گل و روشن کردن شمع بر آرامگاه اين جان باخته راه آزادی ادای احترام کردند. سپس بر خلاف مراسم سنتی، حاضرين با سر دادن سرودهای انقلابی و ملی ياد وخاطره اين جانباخته راه آزادی را گراميداشتند . از جمله سرودهای که در آنجا خوانده می شد ؛باز اومد بهارون، مرغ سحر و سرودهای مختلف ديگر بود.

اين مراسم در روستای خشک بيجار از توابع شهرستان رشت زادگاه پدری اين شهيد راه آزادی که در آن خفته است برگزار شد.مراسم تا ساعت ۱۹:۰۰ ادامه داشت.

لازم به ياد آوری است شهيد راه آزادی مسعود هاشم زاده سال گذشته در تهران همراه با ده ها نفر ديگر به گلوله بسته شد و جان باخت. به گلوله بستن مردم در پی فرمان علی خامنه ای در روز ۲۹ خرداد ماه صورت گرفت.برای پوشاندن جنايت عليه بشريت که در طی سال گذشته صورت گرفته بود خانواده های جان باختگان هنوز از انجام آزادانه مراسم سالگرد عزيزانشان محروم هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016