چهارشنبه 2 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی خبری مطلق از عبدالرضا تاجيک، تا آزادی روزنامه‌نگاران زندانی

تا آزادی روزنامه نگاران زندانی - بيش از يک هفته از بازداشت سه باره عبدالرضا تاجيک، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر می گذرد و او هنوز تماسی با خانواده اش نداشته است.
به گزارش خبرنگار تا آزادی روزنامه نگاران زندانی،رضا تاجيک ۲۲ خرداد ماه امسال برای بار سوم از انتخابات به اين طرف دستگير شد. روز ۲۲ خرداد در پی احضار تلفنی، اين روزنامه نگار به دفتر پيگيری وزارت اطلاعات مراجعه می کند که از همان جا او را به زندان می برند اما هنوز مشخص نيست که او به کجا منتقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است پيگيری های خانواده اين روزنامه نگار برای آگاهی از مکان نگهداری وی تا کنون به نتيجه ای نرسيده است و مشخص نيست تاجيک در کدام زندان است.

عبدالرضا تاجيک روزنامه نگار و فعال حقوق بشر با روزنامه‌های اصلاح طلبی همچون فتح، بنيان، بهار و شرق و با کانون مدافعان حقوق بشر همکاری داشته‌است، از سال ۱۳۸۷ و پس از آغاز برخورد گسترده دولت ايران با اعضای اين کانون ممنوع الخروج شده است. او در جريان درگيری های انتخابات ۸۸ دو بار بازداشت و هر بار با قرار وثيقه ازاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016