جمعه 4 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌مقدم: اولويت‌های نيروی انتظامی نسبت به اجرای طرح عفاف و حجاب در هر استان متفاوت است، ايسنا

فرمانده نيروی انتظامی با بيان اينکه وظايف نيروی انتظامی در قانون تعريف شده است، گفت: نيروی انتظامی ملزم به برخورد با فساد و ناهنجاری‌ها در جامعه است و در همان چارچوب تعيين شده عمل می کند.

به گزارش خبرنگار حوادث ايسنا در اصفهان، سردار سرتيپ پاسدار اسماعيل احمدی مقدم در حاشيه مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران با بيان اينکه قوانين پيرامون برخورد با فساد و ناهنجاری‌ ها نياز به تبيين دارد، اظهار داشت: توسعه امر عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام و به دولت ابلاغ شد و در اين راستا ستادی از طرف رييس جمهور در وزارت کشور تشکيل و فعال شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه بيش از ۹۰ درصد طرح عفاف و حجاب فرهنگی است، ادامه داد که قوانين بخش مربوط به نيروی انتظامی نيز با همکاری اين نيرو تدوين و اکنون در حال اجرا است.

فرمانده نيروی انتظامی تصريح کرد: ابهاماتی نيز که در اين زمينه بوجود می آورند حاصل اخبار و اطلاعاتی است که غلط انتشار می‌يابد و قطعا در صورتی که مردم ضعف نيرو های انتظامی را منعکس کنند، مورد رسيدگی قرار می گيرد.

وی در باره اجرای طرح عفاف و حجاب در استان‌ها نيز، بيان کرد: اولويت‌های نيروی انتظامی نسبت به اجرای طرح عفاف و حجاب در هر استان متفاوت است و به طور معمول امکان دارد اجرای اين طرح در بيشتر استان‌ها در اولويت قرار نگيرد.

سردار احمدی مقدم با بيان اينکه در برخی استان‌ها مبارزه با شرارت، موادمخدر و مفاسد اخلاقی در اهميت است، ادامه داد: تصميم به اجرای طرح عفاف و حجاب در هر استان به عهده مسوولان استان و همچنين ارزيابی نظرسنجی از مردم استان است.

وی خاطرنشان کرد: هيچ فرمول سراسری وجود ندارد و اولويت‌های نيروی انتظامی را در استان‌ها برای برخورد، مردم تعيين می کنند.

فرمانده نيروی انتظامی در پاسخ به پرسش ايسنا درباره اولويت‌های نيروی انتظامی در برنامه پنجم، اظهار داشت: در حوزه داخلی حرفه‌ای گرايی، استفاده از فن‌آوری‌ها و دانش نوين و همچنين تقويت بخش مشارکت اجتماعی در اولويت نيروی انتظامی قرار دارند.

به گفته سردار احمدی‌مقدم، در حوزه ماموريت‌ها نيز کارآمد کردن نيروها در حوزه پاسخگويی به مطالبات مردم و همچنين افزايش و بهبود سطح امنيت اجتماعی و قانون گرايی از اولويت‌ها هستند.

وی همچنين درباره اقدامات نيروی انتظامی در مبارزه با قاچاق، گفت: اين موضوع نياز به اصلاح زير ساخت‌های قانونی و ساختارهای مبارزه و همچنين تقويت گمرک دارد که بسته بزرگی است و يکی از بخش های اين بسته نيروی انتظامی است.

فرمانده نيروی انتظامی در خاتمه اظهار داشت: نيروی انتظامی با تقويت بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دنبال مورد هدف قراردادن گردانندگان صحنه‌های قاچاق است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016