یکشنبه 6 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت حاد جسمی عيسی سحرخيز در زندان رجايی شهر، کلمه

بعد از وخامت حال وی حتی از بستری نمودن وی در درمانگاه نيز خودداری می کنند و فقط چند داروی ساده و ابتدايی در اختيار وی می گذارند.

عيسی سحرخيز روزنامه نگار زندانی که از يکسال پيش تاکنون بدون محاکمه در بازداشت به سر می برد روز گذشته برای دومين بار دچار هايپوتنشن شده و جهت مراقبت‌های ويژه به بيمارستان انتقال پيدا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار کلمه، مهدی سحرخيز فرزند وی با بيان اينکه به دليل عدم تثبيت وضعيت پزشکی سحرخيز و همچنين سابقه بروز اختلالات شديد فشار خون وی به مراقبت‌های تخصصی پزشکی نياز دارد افزود متاسفانه عليرغم اينکه در زندان رجايی شهر هيچ امکانات پزشکی مناسبی وجود ندارد اما مقامات امنيتی از صدور مرخصی پزشکی برای عيسی سحرخيز خودداری می کنند.

فزرند سحرخيز با اشاره به اين نکته که پس از انتقال اين روزنامه نگار به زندان رجايی شهر مشکلات فراوانی حتی برای ملاقات با وی پديد آمده است افزود خانواده سحرخيز و ديگر زندانيان محبوس در رجايی شهر نظير زيدآبادی و باستانی و برای ملاقات با عزيزان اسيرشان ناچار به ساعت‌ها مسافرت هستند و به دليل اجرای طرحی به نام تفکيک فقط يک هفته در ميان همسران زندانيان بازداشتی امکان ملاقات با آنها را دارند و تنها نيمی از خانواده می توانند در ايامی نظير روز پدر و … موفق به ديدار با عزيرانشان شوند.

مهدی سحرخيز با اشاره به اين که هيچ رسيدگی بهداشتی و پزشکی در زندان رجايی شهر نسبت به زندانيان صورت نمی گيرد افزود بعد از وخامت حال وی حتی از بستری نمودن وی در درمانگاه نيز خودداری می کنند و فقط چند داروی ساده و ابتدايی در اختيار وی می گذارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016