یکشنبه 6 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار اعضای سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) با باقی، نوری زاد و خانواده نرگس محمدی، ادوارنيوز

ادوارنيوز: جمعی از اعضای سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) به ديدار تعدادی از زندانيان سياسی که به تازگی آزاد شده اند رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ادوارنيوز، اعضای سازمان ادوار تحکيم وحدت طی روزهای گذشته با حضور در منزل آقايان عمادالدين باقی فعال حقوق بشر و محمد نوری زاد نويسنده، که هر دو به تازگی از بند رها شده و به مرخصی آمده اند با آنها ديدار و گفتگو کردند.

در اين ديدارها اعضای سازمان ادوار تحکيم وحدت از صبر استقامت اين دو زندانی سياسی و همچنين صراحت و شجاعت آنها تقدير کردند.

گفتنی است اعضای سازمان ادوار تحکيم وحدت در ديدارهای جداگانه ای هفته گذشته به ملاقات خانم بدرالسادات مفيدی، دبير انجمن صنفی روزنامه نگاران که اخيرا از زندان آزاد شده است رفتند.

بعلاوه ديدار با خانواده خانم نرگس محمدی، سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر که مدتی است در بازداشت به سر می برد نيز هفته گذشته توسط اعضای سازمان ادوار تحکيم وحدت انجام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016