دوشنبه 7 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمادگی مشايی برای قبول رياست دانشگاه آزاد؟ شفاف

اخيراً از قول رحيم مشايی از صفحه کاربری وی در سايت فرندفيد مطالبی بيان می شود که تاکنون مشايی يا نزديکان وی در رابطه با اين مطالب اظهار نظری نکرده است.

شفاف : در حاليکه مسئولان رئيس دفتر رئيس جمهور هيچ واکنشی به خبر باز شدن صفحه کاربری "اسفنديار رحيم مشايی" در سايت فرند فيد نشان نداده اند ، گردانندگان اين صفحه نوشته اند :



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای مهندس اسفنديار رحيم مشايی طی اظهار نظری در يک جمع خصوصی اظهار داشتند : "در صورتی که مجلس شورای اسلامی به مخالفت با دولت در مورد قضيه اخير دانشگاه آزاد نمی پرداخت، ايشان آمادگی خود را برای قبول مقام رياست اين دانشگاه و بهبود وضعيت نابسامان اين دانشگاه اعلام می کردند."

اين در حالی است که اخيراً از قول رحيم مشايی از صفحه کاربری وی در سايت فرندفيد مطالبی بيان می شود که تاکنون مشايی يا نزديکان وی در رابطه با اين مطالب اظهار نظری نکرده است.

چندی پيش نيز خبری مبنی بر عضويت مشايی در سايت فرندفيد در رسانه ها منتشر شد که رييس دفتر رييس جمهور اين خبر را نه تاييد و نه تکذيب کرد.

اين در حالی است که تأييد يا تکذيب باز شدن چنين صفحه ای که از قول يک مقام ارشد دولتی مطالبی را منتشر می کند کاری ضروری است . چرا که اگر آقای مشايی واقعاً در جريان اين مطالب باشد بايد آن را تأييد کرد و اگر چنين صحفه ای جعلی است نيز بايد تعيين تکليف شود تا مخاطبان ، رسانه ها و افکار عمومی سردرگم نمانند که آيا مطالب عنوان شده از سوی نزديکان مشايی است يا خير؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016