دوشنبه 28 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیام میرحسین موسوی به مناسبت حادثه تروریستی زاهدان، کلمه

میرحسین موسوی نخست وزیر هشت سال دفاع مقدس در پیامی اقدام تروریستی جنایتکارانه علیه جمعی از هموطنانمان را محکوم و با خانواده شهدا و آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

به گزارش کلمه متن این پیام به شرح زیر است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات جنایتکارانه ای که در زاهدان صورت گرفت قطعا اقدامی در راستای اختلاف افکنی بین برادران شیعه وسنی و حرکتی نفرت انگیز علیه اتحاد ملت بزرگ ایران بوده است. از این اقدام هم بیگانگان بهره می جویند و هم کسانی که سود آنها در تفرقه بین فرهنگها و قومیتهاست. ضرورت دارد در شرایط حساسی که در آن به سر می بریم در سراسر کشورهمه مراقب توطئه هایی باشند که وحدت صفوف ملت را هدف گرفته است .

اینجانب به همه خانواده های شهدا وآسیب دیدگان وبرادران و خواهرانم در سیستان و بلوچستان تسلیت می گویم وامیدوارم آگاهی وبرادری اسلامی و وحدت ملی مردم غیور شرق کشور سر افرازمان خواسته های بدخواهانه دشمنان را نقش بر آب کند.

میرحسین موسوی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016