سه شنبه 29 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: انتقال مجاهدين خلق به‌ کوه های مرزی ايران

خبرگزاری فارس: مقامات کاخ سفيد پيامی به‌ شورای رهبری حزب کارگران کردستان ارسال کرده‌اند و از مقامات پ.ک.ک خواسته‌اند‌ تا اجازه‌ دهند اعضای گروهک منافقين در کوه های قنديل واقع در مرز ايران مستقر شوند.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اربيل، همزمان با نزديک شدن زمان خروج نظاميان آمريکايی از خاک عراق و تصميم قاطع دولت اين کشور برای دستگيری و اخراج گروهک منافقين از عراق، مقامات آمريکايی از هم اکنون به‌ تکاپو افتاده‌اند تا قبل از خروج خود، گروهک تروريستی منافقين را در کوهها هم مرز با ايران مستقر کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منبعی موثق از شورای رهبری حزب کارگران کردستان موسوم به‌ پ.ک.ک در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در اربيل، معامله‌ مقامات آمريکايی با شورشيان "پ.ک.ک " را فاش کرد.
وی اظهار داشت:‌ روز شنبه‌ پيامی از طرف مقامات کاخ سفيد به‌ شورای رهبری شورشيان پ.ک.ک ارسال شده‌ که‌ در اين پيام از مقامات پ.ک.ک خواسته‌ شده‌ ، اجازه‌ دهند اعضای گروهک منافقين در کوهای قنديل واقع در مرز ايران مستقر شوند.
وی در پاسخ به‌ اين سوال که‌ مقامات آمريکايی در مقابل، چه‌ چيزی را به‌ شما پيشنهاد کرده‌اند؟ گفت: آنها به‌ ما قول داده‌اند که‌ در صورت قبول اين شرط ، حملات ارتش ترکيه‌ عليه‌ ما را متوقف خواهند کرد.
اين مقام بلند پايه‌ شورای رهبری شورشيان پ.ک.ک با بيان اينکه‌ هم اکنون اين پيشنهاد در حال بررسی است به‌ پاسخ اين نيروها به‌ درخواست مقامات آمريکايی اشاره‌ای نکرد.
سلسله‌ کوهای قنديل مناطق صعب العبوری هستند که‌ هم اکنون محل استقرار شورشيان پ.ک.ک و گروهک تروريستی پژاک است.
اين مناطق هم مرز با ايران و ترکيه‌ است.
خبرگزاری فارس در آينده‌ای نزديک جزئيات اين پيشنهاد و پاسخ شورشيان پ.ک.ک را به‌ اطلاع خواهد رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016