دوشنبه 4 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: آماده باش پليس در ماه رمضان، ايسنا

ـ حداقل شدن شکايت مردم ازمزاحمان نواميس
ـ درخواست پليس ازمردم برای معرفی سارقان و مواد فروشان


فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهيدات پليس در پايتخت در ايام ماه مبارک رمضان را تشريح کرد.

به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردارحسين ساجدی نيا، امروز در حاشيه برنامه‌ مرکز نظارت همگانی پليس ۱۹۷ در جمع خبرنگاران، درباره تمهيدات پليس در ماه مبارک رمضان اظهارکرد: برای ماه مبارک رمضان تمهيدات انتظامی و ترافيکی از سوی پليس در نظر گرفته شده که در بخش ترافيکی با توجه به اينکه در ساعات قبل و پس از افطار بار ترافيکی سنگينی در برخی نقاط شهر به وجود می‌آيد، طرح‌های ترافيکی از سوی پليس اجرا خواهد شد که جزييات آن از سوی پليس اطلاع‌رسانی می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اينکه پليس در ايام ماه مبارک رمضان آماده باش کامل است، ادامه داد: در اين ايام يک شيفت کاری هم به شيفت‌های کارکنان نيروی انتظامی اضافه می‌شود و تعداد قابل توجهی از نيروهای پياده پليس به اضافه گشت‌های موتوری و خودرويی به ويژه در شب‌های احياء در مناطق مختلف پايتخت مستقر خواهند بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: همچنين دستوالعمل مربوط به باز بودن برخی از صنوف مانند رستوران‌ها و غيره و فروش قبل از ساعت افطار نيز در روزهای آينده اطلاع رسانی خواهد شد.


شکايت مردم از مزاحمان نواميس به حداقل رسيده است

سردار ساجدی نيا درباره روند اجرای طرح برخورد با مزاحمان نواميس اظهارکرد: وضعيت بسيار خوبی در سطح تهران وجود دارد و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضايی مزاحمت‌ها به حداقل رسيده است؛ به طوری که ميزان رضايتمندی مردم هم در اين باره افزايش يافته و ميزان شکايات مردم از مزاحمان نواميس به پليس۱۱۰ به حداقل رسيده است.


درخواست پليس از مردم برای معرفی اراذل، اوباش، سارقان و مواد فروشان

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ طرح برخورد با مزاحمان نواميس همچنان ادامه خواهد داشت و با حضور ماموران پليس در نقاط مختلف به سرعت به اين موضوعات رسيدگی خواهد شد.

سردار ساجدی نيا ادامه داد: هدف از مطرح کردن بحث امنيت اجتماعی مشارکت مردم با پليس است تا امنيت به صورت محله محور برقرار شود، در نتيجه از مردم تهران درخواست دارم که در صورت وجود مجرمانی همچون اراذل و اوباش، مواد فروشان کلان و خرد و سارقان در محله‌های خود، اين موضوعات را به پليس ۱۱۰ گزارش دهند.

وی افزود: پليس با دريافت گزارشات مردمی، به موقع در محل مورد نظر حاضر شده و با بررسی موضوع با اين افراد برخورد خواهد کرد.


پليس بنابرقانون با اتباع غيرمجاز برخورد خواهد کرد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره نقش پليس در طرح جامع ساماندهی اتباع غير مجاز که از چند روز گذشته آغاز شده است، گفت: ماموران پليس در مجموعه‌های محل ثبت نام اين افراد به منظور نظم بخشی حضور می‌يابندو کار نظارتی را برعهده دارند.همچنين پس از اجرای اين طرح اگر افرادی به اين مراکز مراجعه نکرده باشند، بنابراين قانون شناسايی و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سردار ساجدی نيا درباره جزييات جلسه امروز مرکز نظارت همگانی پليس ۱۹۷ هم از رفع توقيف برخی از خودروها خبرداد و افزود: در جلسه امروز مرکز نظارت همگانی برخی از شهروندوان درخواست رفع توقيف خودروهای خود را داشتند که به مناسبت نيمه شعبان با رفع توقيف خودروهايی که حکم قضايی نداشتند، موافقت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016