سه شنبه 5 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض وکيل "کفايت ملک محمدی"، از دستگيرشدگان عاشورا، به پنج سال زندان موکلش، کمپين بين المللی حقوق بشر

نسيم غنوی وکيل دادگستری درباره آخرين وضعيت پرونده “کفايت ملک محمدی” که عصر عاشورای سال گذشته به همراه همسرش دستگير شدبه کمپين بين المللی حقوق بشردرايران گفت: « موکلم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام عليه امنيت کشور، در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب، به ۵ سال حبس، محکوم شد، با توجه به شرايط سنی خانم محمدی که حدودا ۶۰ ساله هستند، به حکم صادر شده اعتراض کردم وهم اکنون پرونده به شعبه ۵۴ تجديد نظر رفته است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل اين زندانی سياسی در ادامه افزود:« اتهام علی اضغر محموديان، همسر کفايت ملک محمدی، که از ۱۰ دی ماه ۱۳۸۸ در بازداشت موقت به سر می برد، نيز محاربه، اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنيت کشور است و پرونده اش در شعبه ۳۰ بازپرسی دادگاه انقلاب در حال رسيدگی است.»

درجريان تجمعات پس از انتخابات بيش از ۵۰۰۰ نفردستگير شدند. برخی از اين دستگيرشدگان ماه هاست که در زندان به سر می برند و دفاعيات وکلای برای نجات آنها از زندان تنها به دليل مشارکت در تجمات مسالمت آميز نتيجه ای دربرنداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016