شنبه 23 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرداخت یارانه در فضایی که تورم سیر نزولی دارد، اجرا می شود، برنا

حجت الاسلام محمدرضا میر تاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا در این خصوص اظهار داشت: با اجرای پرداخت یارانه ها آمار قطعی در تورم وجود نخواهد داشت و سخنان اعلام شده در خصوص افزایش تورم بی اساس است. با توجه به تدبیری که دولت دارد، این قانون به خوبی اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به این که تورم در حال حاضر سیر نزولی دارد و تک رقمی شده است، در ماه آینده شاهد خواهیم بود که از این مقدار نیز پایین تر خواهد آمد و پرداخت یارانه نقدی در قانون طرح هدفمند کردن یارانه ها در فضایی اجرا می شود که تورم سیر نزولی خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این مطلب که اگر تورم وجود داشته باشد با یارانه نقدی جبران خواهد شد، خاطر نشان کرد: دولت در کنترل بازار تمهیداتی اندیشیده و ذخایر مورد نیاز را نسبت به کالاهای ضروری آماده کرده است تا بتواند در مقابل تورم احتمالی بایستد.

میر تاج الدینی در ادامه با بیان اجرای پرداخت یارانه ها از نیمه دوم مهر ماه افزود: پرداخت یارانه نقدی در همه استان ها از نیمه دوم سال اجرا خواهد شد. هیچ تعویق و تأخیری نخواهد داشت و روز آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در خصوص پرداخت یارانه ها در شارژ دو ماهه، تصریح کرد: مبلغ یارانه ها مشخص نیست و زمانی که به حساب ها واریز شود، معلوم خواهد شد با این تفاوت که دهک های پایین‌تر که شناسایی شدند، مبلغ بیشتری دریافت خواهند کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطر نشان کرد: مبلغ یارانه در شارژ دو ماهه واریز می شود تا مردم بتوانند نسبت به یارانه نقدی خود و مصرف انرژی برنامه ریزی داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016