یکشنبه 24 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو ارشد موتلقه ادعا کرد: علاقمندان به «ربنا»ی شجریان دشمنان انقلاب هستند، کلمه

در حالی‌که امروز چهارمین روز ماه مبارک رمضان است و اعتراض بسیاری از مردم به پخش نشدن دعای «ربنا» با صدای محمدرضا شجریان در صدا و سیما رو به افزایش است، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در اظهاراتی عجیب مدعی شد که علاقمندان به این دعا با صدای شجریان دشمن انقلاب هستند.

به گزارش فارس، حمیدرضا ترقی اظهار داشت:« در حالی که آقای شجریان راه خود را از ملت ایران جدا کرده است نمی‌توان از پخش صدای وی در رسانه ملی دفاع کرد. »



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان اینکه پخش صدای شجریان از رسانه‌ملی خواست دشمنان انقلاب است، افزود:« متاسفانه آقای شجریان در فتنه اخیر کارنامه موفقی از خود نشان نداد و با رفتارهای غیره معقول خود را به جریان فتنه نزدیک کرد به طوری که مورد استقبال رسانه های غربی حامی فتنه قرار گرفت. »

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رسانه ملی متعلق به ملت ایران است و نمی‌تواند از کسانی که علیه ملت اقدام می‌کنند دفاع کند خاطرنشان کرد:« کسانی که تلاش می‌کنند صدای شجریان از رسانه ملی پخش شود باید بدانند که ملت ایران نمی‌توانند از کسی حمایت کنند که صدایش وی به طور مشترک از رسانه‌های‌ انقلابی و ضدانقلاب پخش شود. »

وی در پایان مدعی شد که دشمن تلاش می‌کند برخی از هنرمندان را در مقابل انقلاب قرار دهد تا از مقبولیت و مشروعیت‌آنها در جهت خواسته‌ها نامشروع خود برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016