دوشنبه 25 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيمی، معاون اول احمدی‌نژاد: دولت از فشار تحريم بر مردم جلوگيری می کند، مهر

معاون اول رئيس جمهور بر ضرورت بکار گيری تمام ظرفيت های کشور برای تنظيم بازار و کنترل قيمت ها تأکيد و اعلام کرد : دولت اجازه نخواهد داد تحريم‌ها فشاری را بر مردم تحميل کند.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا رحيمی ظهر امروز دوشنبه در جلسه کارگروه تنظيم بازار ضمن تأکيد بر استمرار جلسات اين کارگروه، با اشاره به اعمال تحريم های اخير عليه کشورمان و با بيان اينکه هم اکنون در آستانه اجرای قانون هدفمندسازی يارانه ها هستيم، شرايط فعلی را ازحساس ترين شرايط پس از انقلاب اسلامی برشمرد و بر ضرورت همکاری و پيگيری همه دستگاهها برای شکستن تحريم ها تأکيد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون اول رئيس جهور با اشاره به اينکه برخی افراد سواستفاده‌گر از طريق احتکار و بالا بردن قيمت ها در زمان هدفمند کردن يارانه ها به دنبال افزايش سود خود هستند، تأکيد کرد: دولت به شکل جدی و با تمام قوا دست سواستفاده‌گران را کوتاه خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مردم کشورمان متحمل فشارهای ناشی از تحريم و ديگر مشکلات شوند .

رحيمی با بيان اينکه تحريم نبايد توجيهی برای گرانی و بروز ساير مشکلات برای مردم باشد، ابراز اميدواری کرد دستگاههای ذيربط با کنترل و نظارت دقيق بر وضعيت بازار، از بروز آثار روانی ناشی از تحريم ها جلوگيری کنند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از بازرسين و دست اندرکاران وزارت خانه های بازرگانی و دادگستری برای ايجاد تعادل قيمت ها در ايام نوروز، بر لزوم تأمين و توزيع نيازهای ضروری مردم به مقدار کافی در ايام هدفمندسازی يارانه ها تأکيد کرد و گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهيم بست تا مردم دچار کمبود و مشکلاتی همچون گرانی و افزايش قيمت ها نشوند.

در اين جلسه مسوولان وزارت بازرگانی و ديگر دستگاههای ذيربط گزارشی از اجرای طرح رمضان که در سه بخش تأمين، توزيع و بازرسی تدوين و در حال اجراست ارائه کردند.

در اين نشست همچنين گزارشی از آخرين وضعيت موجودی کالاها در بازار و همچنين بررسی وضعيت خريد تضمينی گندم و برنج ارائه شد و مهمترين موضوعات در جهت کنترل و تنظيم بازار در مقاطع مختلف و از جمله هدفمندسازی يارانه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016