چهارشنبه 27 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران، آمریکا را به بستن تنگه هرمز و گروگان گیری سربازان آمریکا تهدید کرد، سحام نیوز

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح کشور آماده اند تا در صورت حمله آمریکا، به فرمان مقام معظم رهبری، با انجام سه اقدام با این کشور مقابله کنند.

سردارعلی شادمانی، رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را تهدید کرد که ایران در صورت حمله آمریکا، تنگه هرمز را در اختیار می گیرد و نیروهای آمریکائی را در عراق به گروگان می گیرد.

وی که در مراسم سالروز آزادسازی پاوه سخن می گفت، با تأکید برتوانائی و آمادگی نیروی نظامی ایران افزود که نیروهای مسلح کشور آماده اند تا در صورت حمله آمریکا، به فرمان مقام معظم رهبری، با انجام سه اقدام با این کشور مقابله کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار شادمانی این سه اقدام را چنین توصیف کرد، اول بستن تنگه هرمز، دوم گروگان گیری نیروهای آمریکائی در عراق و افغانستان و سوم حمله به اسرائیل به قصد آزار آمریکا.

بخش دیگری از سخنان رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح به اختلافات داخلی بر می گشت . وی در این بخش از سخنان خود افزود، دشمنان تنها به دنبال ایجاد فتنه هستند و می خواهند در اذهان مردم ایران بی اعتمادی ایجاد کنند. وی در ادامه گفت، “ارزش حماسه ای که سال گذشته مردم در حمایت از رهبری انجام دادند، از عملیات بزرگ فاو و کربلای ۵ اهمیت بیشتری دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016