شنبه 20 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلوگیری از برگزاری نماز عید فطر اهل سنت در تهران، رادیو فرانسه

شاهرخ بهزادی

بر اساس گزارش های رسیده مقامات مسئول شورای تأمین استان تهران امسال از برگزاری نماز عید فطر اهل تسنن در تهران جلوگیری بعمل آوردند.دکتر لقمان ستوده مسئول روابط عمومی جماعت دعوت و اصلاح ایران از تشکل سراسری ایرانیان اهل سنت این خبر را تأیید میکند. وی میگوید که بر اساس دلایل مقامات مسئول استان تهران ،هدف ایجاد وحدت بوده است.

بر اساس گزارش های رسیده مقامات مسئول شورای تأمین استان تهران امسال از برگزاری نمازعید فطراهل تسنن در تهران جلوگیری بعمل آوردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تاکنون، همه ساله اهل سنت در تهران و دربرخی ازنقاط مانند شهرک غرب، تهران سر، خیابان آیت الله کاشانی، میدان شوش و خیابان آزادی اقدام به بر گزاری نماز عید فطر می نمودند. این مراسم برای اهل سنت، ضمن برگزاری نماز فرصتی بوده است برای بازدید و بر پایی جشن پایان ماه رمضان.

در این باره گفتگویی انجام داده ایم با دکتر لقمان ستوده مسئول روابط عمومی جماعت دعوت و اصلاح ایران از تشکل سراسری ایرانیان اهل سنت.

لقمان ستوده این خبر را تأیید میکند و در پاسخ پرسش ما که به چه دلایلی از بر پایی نماز عید فطر اهل سنت در تهران جلوگیری شده است، وی اظهار میدارد که براساس گفته های مقامات مسئول شورای تأمین استان تهران، هدف ایجاد وحدت در برپایی این نماز بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016