یکشنبه 21 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان تهران: تا اتمام پروسه قضايي، تبعه آمريكايي آزاد نخواهد شد، ايلنا

دادستان عمومي انقلاب تهران تاكيد كرد: تا زماني كه پروسه قضائي رسيدگي به اتهامات اين سه تبعه آمريكايي به اتمام نرسد، هيچ يك از اين متهامان آزاد نخواهند شد.

عباس جعفري‌دولت‌آبادي، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در واكنش به انتشار اخباري به نقل از مسئولان دولتي مبني بر اينكه آزادي يكي از سه شهروند آمريكايي به تعويق افتاده، اما به زودي آزاد خواهد شد؛ تاكيد كرد: تا زماني كه پروسه قضائي اين پرونده به اتمام نرسد، هيچ يك از اين اتباع آمريكايي آزاد نخواهند شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان تهران، در خصوص اينكه گفته مي‌شود يكي از اين متهمان بيمار بوده و به همين علت آزاد خواهد شد، گفت: بيمار بودن متهم هيچ منافاتي با رسيدگي به اتهامات آن شخص ندارد.

وي تصريح كرد: زمان آزادي اين متهمان به رسيدگي قضايي پرونده‌شان بستگي دارد و تا زماني كه بررسي اين پرونده‌ به اتمام نرسد، نمي‌توان در مورد آزادي آنها سخن گفت.

جعفري‌دولت آبادي اظهار داشت: دستگاه قضايي تا زماني كه رسيدگي به اين پرونده به اتمام نرسد، هيچ تصميمي براي آزاد شدن آنها نخواهد گرفت.
دادستان تهران تصريح كرد: بر فرض اتخاذ تصميم قضائي براي آزادي اين اتباع آمريكايي، اطلاع‌رساني از اين تصميم از سوي دستگاه و مقامات قضائي خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016