شنبه 27 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی زمينی سپاه: همه گروگان های سيستان و بلوچستان آزاد شدند، ايلنا

فرمانده نيروی زمينی سپاه در پايان از شهادت يکی از گروگانها و همچنين به هلاکت رسيدن يکی از اشرار و زخمی شدن تعداد ديگر از آنان خبر داد.

ايلنا: فرمانده نيروی زمينی سپاه گفت: تمامی گروگانهای تحت اسارت اشرار در سيستان و بلوچستان آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، سردار سرتيپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نيروی زمينی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: رزمندگان قرارگاه قدس نيروی زمينی سپاه طی عمليات پيچيده اطلاعاتی و کمين موفق، شش گروگانی که به دست اشرار و گروهکی تروريستی در محور چابهار ـ زاهدان ربوده شده بودند، را آزاد کردند.
وی با اشاره به عمليات ويژه اطلاعاتی و برق آسای رزمندگان قرارگاه قدس در اين منطقه اظهار داشت: چندين سارق مسلح که ظاهراً از بقايای گروهک تروريستی و جنايتکار موسوم به ريگی بودند با هدف ايجاد رعب و وحشت، اخاذی و تفرقه انگيزی در منطقه، روز پنجشنبه ۲۵ شهريورماه جاری در مسير چابهار به زاهدان و در نزديکی شهرستان سرباز يک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف و تعداد ۵ سرباز نيروی هوايی ارتش و يک کارمند بانک عامل را گروگان گرفتند و نيروی زمينی سپاه با انجام عملياتی موفق به آزادی هر شش گروگان شد.
فرمانده نيروی زمينی سپاه در پايان از شهادت يکی از گروگانها و همچنين به هلاکت رسيدن يکی از اشرار و زخمی شدن تعداد ديگر از آنان خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016