سه شنبه 30 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال عدم واريز يارانه‌های نقدی در اول مهر، فارس

خبرگزاری فارس: در حالی مديرعامل سازمان هدفمندی يارانه ها دو بار در ماه جاری از واريز يارانه های نقدی در اول مهر خبر داده بود که امروز معاون پارلمانی رئيس جمهوری و دبيرخانه کارگروه تحول اقتصادی از واريز يارانه ها به حساب مردم در مهر ماه و نه لزوما اول مهر خبر دادند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بر اساس گزارشی که پايگاه اطلاع رسانی دولت در تاريخ ۱۶ شهريور ماه منتشر کرده بود، بهروز مرادی مدير عامل سازمان هدفمندی يارانه ها تصريح کرد که پرداخت يارانه نقدی از ابتدای مهرماه آغاز می ‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص اجرای قطعی قانون از ابتدای مهر سال‌جاری اظهار داشته بود: اجرای قانون قطعی است و ابتدای مهر مبالغ يارانه به حساب‌ها واريز شده و همبستگی بين زمان اجرا و تغيير قيمت حامل‌ها وجود ندارد و زمان دقيق پرداخت آن به روز توسط کارگروه تحول اقتصادی مشخص و زمان برداشت از حساب‌ها نيز مصوبه کارگروه تحول اقتصادی است.
مرادی همچنين در نشست اخير خود با خبرنگاران در ۲۸ شهريور تاکيد کرده بود که يارانه نقدی از ابتدای مهر به ‎دستور رئيس جمهور به حساب سرپرستان خانوار واريز می‌شود.
اين در حالی است که با انتشار خبری از قول يکی از نمايندگان مجلس مبنی بر تاخير يک ماهه در اجرای قانون هدفمندی يارانه ها بلافاصله ميرتاج الدينی معاون پارلمانی رئيس جمهور و پس از آن دبيرخانه کارگروه تحولات اقتصادی اطلاعيه دادند و ضمن رد کردن تاخير در اجرای قانون تصريح کردند که يارانه های نقدی در مهر ماه به حساب مردم واريز می شود که اين تاريخ می تواند از اول مهر تا ۳۰ مهر در نوسان باشد و البته با گفته های قبلی مديرعامل سازمان هدفمندی يارانه ها در تناقض است.
با اين تفاسير احتمال عدم واريز يارانه ها در اول مهر به حساب مردم تقويت شده است و بايد تا روز پنج‌شنبه منتظر ماند که آيا وعده اوليه دولت محقق می شود يا اينکه بايد شاهد تاخير در واريز يارانه های نقدی باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016