چهارشنبه 14 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نصب دوربين های مدار بسته امنيتی در تريای دانشگاه علم و صنعت، دانشجونيوز

با شروع سال تحصيلی جديد، دانشگاه علم و صنعت ايران اقدام به نصب دوربينهای مدار بسته در تريای پسران نموده است. نصب اين دوربين ها در حالی انجام ميشود که سال گذشته نيز در اماکن پر رفت و آمد دانشگاه دوربين های امنيتی کار گذشته شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش دانشجونيوز، دانشجويان اين دانشگاه در آغاز سال جديد متوجه تغيير مکان تريای پسران شدند؛ تريای پسران دانشگاه علم و صنعت در يکی از شلوغترين مکانهای دانشگاه قرار داشته که به نظر ميرسد تغيير مکان تريا نيز به همين علت صورت گرفته است. ساختمان جديد تريای دانشگاه مجهز به تعداد زيادی دوربين های مداربسته است که تمامی نقاط تريا را پوشش ميدهد.

دانشگاه علم و صنعت در سال گذشته يکی از پر حادثه ترين دانشگاههای ايران بود و گويا امنيتی کردن اين دانشگاه به عنوان راهکاری جهت جلوگيری از اعتراضات احتمالی دانشجويان می باشد.

لازم به ذکر است که بعد از انتخابات جنجال برانگيز رياست جمهوری و اعتراضات گسترده مردم در سال گذشته، نصب دوربين های مدار بسته در امکان عمومی سرعت بيشتری به خود گرفته است به نحويکه اين دوربين ها علاوه بر دانشگاه ها در مدارس، خيابان‌ها، بيمارستان‌ها، و حتی زندان‌ ها نيز نصب شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016