جمعه 23 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: دو آمريکايی متهم به جاسوسی منتظر محاکمه باشند، ايرنا

بيروت - وزير اطلاعات جمهوری اسلامی ايران گفت : از نظر اين وزارت دو آمريکايی بازداشت شده متهم به جاسوسی بايد منتظر محاکمه و صدور حکم دستگاه قضايی باشند.

حجت الاسلام حيدر مصلحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ايرنا به لبنان ، با اشاره به آزادی ' سارا شورد' يکی از سه متهم آمريکايی اظهار داشت : خانم شورد به دليل رافت اسلامی ، بيماری ، صدور قرار وثيقه سنگين و با حکم قضايی به طور موقت آزاد شد و در صورت لزوم بايد به ايران بازگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت : درباره اين متهمين آمريکايی اسناد و مدارکی وجود دارد که در اختيار دستگاه قضايی قرار داده شده است تا درباره آنها تصميم گرفته شود.
حيدر مصلحی در خصوص برخی حوادث تروريستی اخير در کشور ، اظهار داشت : بر اساس آخرين اقدامات به عمل آمده ماموران وزارت اطلاعات به سر نخ هايی دست يافته اند و با نيروی انتظامی و سپاه هماهنگی های خوبی صورت گرفته است که نتايج آن در زمان مقرر به اطلاع خواهد رسيد.
وی هر گونه ارتباط عوامل انفجارهای اخير در برخی شهرهای کرد نشين با گروهک تروريستی جندالله را رد کرد و اظهار داشت ،اين اقدامات از سوی گروه های سلفی کرد انجام گرفته است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016