جمعه 23 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نسرين ستوده تحت شکنجه های شديد قرار دارد، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به"فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران"وکيل زندانی خانم نسرين ستوده در اعتصاب غذا و تحت شکنجه های بازجويان وزارت اطلاعات قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارشاتی از بند مخوف ۲۰۹ شکنجه گاه بازجويان وزارت اطلاعات حاکی از آن است که وکيل زندانی خانم نسرين ستوده در حالی که در اعتصاب غذا بسر می برد تحت شکنجه های بازجويان وزارت اطلاعات قرار دارد. شکنجه ها به حدی شديد است که فريادهای او در نيمه های شب در تمامی بند شنيده می شود.شنيدن فريادهای او که در اثر شکنجه های بازجويان وزارت اطلاعات می باشد باعث رنج و ناراحتی شديد ساير زنان زندانيان سياسی شده است.فريادهای خانم ستوده تقريبا هر شب در بند شنيده می شود.

لازم به ياد آوری است که خانم نسرين ستوده به دليل دفاع حقوقی و قانونی از موکلينش در کادر قوانين موجود و اعتراض به اعمال غير قانونی بازجويان و وزارت اطلاعات و افرادی که تحت عنوان قاضی منويات بازجويان را برآورده می کنند، در روز ۱۳ شهريور با يورش مامورين وزارت اطلاعات دستگير و به سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل گرديد.

خانم ستوده در اعتراض به دستگيری غير قانونی و فشارهای طاقت فرسا در ۳ مهر ماه ناچار به اعتصاب غذا شد و گفته می شود از آن تاريخ تاکنون در اعتصاب غذا بسر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016