سه شنبه 27 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زهرا رهنورد خطاب به نسرين ستوده: به خاطر موکلانت، به خاطر وطن، اعتصابت را بشکن! کلمه

زهرا رهنورد به نسرين ستوده پيغام داد: با توجه به اين‌که در اين ايام، نه تنها زنان و مردان آزاده‌ی در بند زندان‌ها، بلکه موکلين شما و فرزندان خردسالتان و همسر بلندهمتتان و از همه مهمتر، وطن عزيزمان ايران، به وجود بانويی چون شما نيازمند است، از شما خواهشمندم به اعتصاب غذای خود خاتمه دهيد.

زهرا رهنورد در سخنانی در جمع خانواده‌های زندانيان سياسی از نسرين ستوده خواست اعتصابش را بشکند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار کلمه، زهرا رهنورد خطاب به نسرين ستوده که از ۲۴ روز پيش در اعتصاب غذا به سر می‌برد، گفت: نسرين عزيز! شخصيت علمی، شجاع و حق‌طلبانه‌ی شما از شاخصه‌های زن ايرانی ست. شما با مقاومت خود در برابر زورگويان و اقتدارطلبان، دِين خود را به ارزش‌های متعالی ادا کرده و سرافرازی خود را نشان داده‌ايد. در اين ميان، اقتدارطلبان نيز طعم تلخ ذلت و خواری خود را در مقابل يک زن حق‌طلب به خوبی چشيده‌اند.

رهنورد همچنين افزود: با توجه به اين‌که در اين ايام، نه تنها زنان و مردان آزاده‌ی در بند زندان‌ها، بلکه موکلين شما و فرزندان خردسالتان و همسر بلندهمتتان و از همه مهمتر، وطن عزيزمان ايران، به وجود بانويی چون شما نيازمند است، از شما خواهشمندم به اعتصاب غذای خود خاتمه دهيد؛ تا هم‌چنان‌که روح و اراده‌تان قوی و شکست‌ناپذير است، جسمتان نيز نيرومند بماند، تا همه با هم به پيشواز آينده برويم؛ آينده‌ای که بر تارک آن، آزادی، شادی، رفاه، برابری و دموکراسی می‌درخشد و در آن هيچ زندان و زندانی‌ای باقی نمی‌ماند.

لازم به ذکر است که نسرين ستوده، که وکيل بسياری از زندانيان سياسی يک سال اخير بوده است، به دنبال بازداشت از سوی نيروهای امنيتی، از سوم مهر ماه اعتصاب غذا کرده و پيش از اين هم نيروهای ملی- مذهبی، شيرين عبادی، بسياری از فعالان مدنی و سياسی، و به ويژه گروه کثيری از فعالان جنبش زنان، خواستار پايان اعتصاب غذا و آزادی نسرين ستوده شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016