شنبه 1 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار وحيدی: نسل جديد سامانه موشکی "مرصاد " با افزايش ارتفاع و برد، فارس

خبرگزاری فارس: وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح از افزايش برد، ارتفاع و توان انهدام اهداف بيشتر در نسل جديد سامانه موشکی "مرصاد " خبر داد.

سردار احمد وحيدی وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به بهره‌برداری از نسل جديد سامانه موشکی برد متوسط "مرصاد " در آينده نزديک، اظهار داشت: سامانه مرصاد سامانه بسيار مهمی است که برد نسل جديد آن بيشتر از برد نسل فعلی اين سامانه که هم اکنون در اختيار نيروهای مسلح قرار دارد، خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير دفاع در خصوص ديگر ويژگی‌های نسل جديد اين سامانه، تصريح کرد: نسل جديد سامانه مرصاد علاوه بر اينکه ارتفاع بالاتری را پوشش می‌دهد، تعداد اهداف بيشتری را نيز در آن واحد مورد هدف قرار خواهد داد.

به گزارش فارس، اواخر فروردين‌ماه سال جاری اولين محصول سامانه پدافند هوايی ميان‌برد "مرصاد " توسط صنايع هوافضای وزارت دفاع توليد و به صورت انبوه در اختيار قرارگاه پدافند هوايی خاتم‌الانبياء(ص) قرار گرفت که علاوه بر قابليت انهدام هواپيماهای مدرن در ارتفاع پست و متوسط، ضمن تحرک بالا، از قابليت مقابله با جنگ الکترونيک و شبکه شدن با ساير سامانه‌های راداری و پدافندی نيز برخوردار است.

رادارهای جستجو و تعقيب هدف، شبکه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، سکوهای پرتاب موشک‌های شاهين و مرکز کنترل و فرماندهی، اجزای اصلی اين سامانه را که به صورت کاملاً ديجيتال طراحی و ساخته شده است، تشکيل می‌دهد که اين مشخصات در نسل جديد سامانه "مرصاد " ارتقا يافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016