یکشنبه 9 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دانشجويان دانشگاه منحل شده علوم ‌پزشکی ايران تحصن کردند، ايلنا

ـ دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال حاضر اين گروه از دانشجويان دانشگاه ادغام شده را برای پذيرش قبول نکرده است
ـ دانشجويان دانشکده پرستاری و مامايی در محوطه اين دانشگاه تحصن کرده‌اند.


ايلنا: دانشگاه علوم پزشکی ايران نه با پيشنهاد دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشجويان و وزارت بهداشت بلکه با ابلاغيه معاونت انسانی رياست جمهوری منحل شد که اين اتفاق شوک بزرگی را به دانشجويان اين دانشگاه وارد کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، دانشجويان دانشکده پرستاری و مامايی دانشگاه علوم پزشکی ايران صبح امروز با شنيدن انحلال دانشکده‌ای که در آن تحصيل می‌کنند، در محوطه اين دانشگاه تحصن کرده و اعتراض خود را نسبت به اين اتفاق ابراز می‌کنند.
اين در حالی است که دانشکده علوم پزشکی تهران که قرار است طبق گفته وزير بهداشت و درمان بخشی از واحدهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ايران را در خود ادغام کند نيز نتوانسته به راحتی با اين ادغام کنار بيايد، چرا که دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال حاضر اين گروه از دانشجويان دانشگاه ادغام شده را برای پذيرش قبول نکرده است.
به نظر می‌رسد اين ادغام در صورتی اتفاق افتاده که هماهنگی‌های لازم برای آن از قبل انجام نشده است و دانشجويان و اساتيد اين دانشگاه‌ها را سر در گم کرده است تا جايی که دانشجويان اين دانشگاه‌ها را مجبور به تحصن و اعتراض کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016