یکشنبه 16 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابوالفضل قدیانی خطاب به قاضی پرونده اش: احمدی نژاد دروغگو و ریاکار است، کلمه

دادگاه ابوالفضل قدیانی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی برگزار شد. این دادگاه به ریاست قاضی مقیسه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب برگزار شد .

به گزارش کلمه، در ابتدای برگزاری دادگاه وی به عدم برگزاری دادگاه علنی و حضور هیئت منصفه اعتراض کرد و از قاضی خواست قوانین را در جایی که اسمش را دادگاه گذاشته، رعایت کند .

این فعال سیاسی عدم برگزاری دادگاه علنی را نشانی از بی قانونی دستگاه قضایی دانست .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه دادگاه نیز قدیانی به وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت : «کودتای انتخاباتی نشانه ای از زوال جمهوریت و اسلامیت نظام است که مردم ایران به آن رای دادند .

قدیانی همچنین در این دادگاه و در حضور قاضی مقیسه،رییس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب « محمود احمدی نژاد ، رییس دولت دهم را ریاکار و دروغگو خواند و دلایل خود را در این باره به دادگاه توضیح داد .»

ادامه دادگاه ، این فعال سیاسی تبدیل به جدال لفظی میان او و قاضی مقیسه شد.

قدیانی گفته است که به زودی متن کامل دفاعیاتش را منتشر خواهد کرد .

قدیانی هفتم دی ماه سال گذشته طی مراجعه نیروهای اطلاعاتی به منزلش ، به اتهام توهین به رییس جمهور دستگیر و روانه زندان اوین شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016