دوشنبه 17 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مادر نازنين خسروانی: دادستان تهران گفت تا شب نازنين زنگ می زند اما هنوز خبری نشده است، کمپين بين المللی حقوق بشر

مادر روزنامه نگار زندانی نازنين خسروانی به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت که دادستان تهران جعفری دولت آبادی به وی گفته است که به زودی دخترش با او تماس خواهد گرفت. هم اکنون پنج روز از بازداشت اين خبرنگار می گذرد و روز گذشته مسولان زندان اوين به مادر اين زندانی گفته بودند نام دخترش در ليست زندانيان اين زندان نيست . امروز اعظم افشاريان به گفت :« امروز به دادگستری رفتم و آقای دولت آبادی را ملاقات کردم. گفتند که امروز نازنين زنگ می زند اما تا الان هيچ تماسی گرفته نشده است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مادر نازنين خسروانی گفت : « اما وقتی پرسيدم که دخترم در کجا بازداشت است مسئولان اوين که گفته اند او در ليست زندانيان اين زندان نيست جوابی به من ندادند و گفتند دخترتا ن با شما تماس می گيرد.»
اعظم افشاريان با اظهار اينکه نازنين از هفت ماه گذشته درخانه بوده و در روزنامه ای مشغول به کار نبوده است گفت: «من اميدوارم دستگيری دخترم فقط سو تفاهم باشد و نازنين به زودی برگردد چون واقعا او هيچ کاری نکرده و در اين ماهها در خانه و پيش خوم بوده است .»

نازنين خسروانی روزنامه نگار چهارشنبه گذشته در منزلش توسط نيروهای امنيتی بازداشت می شود و کامپيوترش را نيز با خود می برند. اما روز بعد دوباره به خانه برمی گردند ، مادر اين روزنامه نگار گفت : « زنگ زدند که در را بازکنم اما چون حرفهايشان کمی غير عادی بود در ر ا باز نکردم و به پليس ۱۱۰ زنگ زدم وقتی پليس آمد آنها حکم بازرسی را به پليس نشان دادند اما من چيزی نديدم و گفتند که دنبال لپ تاپی می گردند که البته پيدايش نکردند و رفتند. از آنها پرسيدم که نازنين کجاست ، گفتند آنها وظيفه جواب به اين سوال را ندارند.»

نازنين خسروانی در سرويس سياسی روزنامه های مانند کارگزاران، جمهوريت و نوروز فعاليت داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016